Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      CMS software

      Histórias em Quadrinhos de Galiza em Madri

      Histórias em Quadrinhos de Galiza em Madri

      Depois de dormir a sesta e antes de acudir ao acto de apresentaçom da nova época da revista Tempos Novos, no passado 19 de Dezembro fum ao Suso tomar um café despertador.

      Quando, depois de tomar o meu café e dar-lhe umha vista de olhos à imprensa do dia, saia do Suso (Rua do Vilar, 65) caminho da Fundaçom Torrente Ballester (Rua do Vilar, 9), topei-me com o Fausto Isorna e a sua companheira, grávida de seis meses, Gemma Sesar.

      Baixo os soportais do susodito estabelecimento compostelano o Fausto informou-me de que havia um cartaz da minha autoria na exposiçom que a Gemma e mais ele nestes dias tinham em Madri.

      Sempre tam amável comigo o Fausto ofereceu-me um exemplar de Están Vivas!, as Novas Aventuras de Simón Martel, e mais um fanzine-catálogo de La Historieta Gallega, exposiçom comissariada pola feliz parelha que decorre na madrilena Fundaçom FEIMA de 14 de Dezembro de 2006 a 25 de Janeiro de 2007.

      Caros Gemma e Fausto, mais umha vez, muito obrigado... e parabéns! :-)

      Escrito em 27-12-2006, na categoria: BD / HQ, CARTAZISMO
      Chuza!

      1 comentário

      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      “MADRID. O cómic galego arrasa fóra. A Fundación Feima decidiu ampliar polo menos até o 1 de febreiro a mostra sobre a banda deseñada de autores do país que inaugurou en decembro, ante a espectacular acollida” (Galicia Hoxe. DOM, 14-JAN-07).

      14-01-2007 @ 16:51