Publicámos hoje em Angueira de Suso umha charge que realizamos para a sua publicaçom no Nº 28 (de Março de 2003) da revista O Cartafol mas que permaneceu inédita até que no ano passado veu a lume no número 3 da revista De Troula.
Apareceram no devandito número da Revista Mensal da Movida Galega duas criações nossas: a que publicávamos no post anterior (pág. 3) e mais a que a colaçom trazemos hoje (pág. 14).
Desenhei esta charge no dia 11 de Fevereiro de 2003 e nesse mesmo dia enviei-na para o Serviço de Normalizaçom Lingüística (SNL) da Universidade de Santiago de Compostela (USC), organismo responsável pola publicaçom d'O Cartafol.
Nom interessa aqui e agora porquê mas a minha charge nom respondeu ao que as/os amigas/os do SNL esperavam de mim. Assim que dous dias depois, é dizer, tal dia como hoje há quatro anos, realizei e enviei umha segunda ilustraçom que, no mês a seguir, apareceria n'O Cartafol ilustrando o editorial.
Dedicatória
Eu nom lembro mas devim mostrar o desenho que hoje nos ocupa (ou senom contar a piada de palavra) ao meu bom amigo Eugénio Outeiro porque o Eduardo Maragoto (a quem de palavra e por sua vez lha teria contado o amigo Eugénio) ma comentou a mim quando em 16 de Abril (Domingo de Páscoa e Aberri Eguna) regressávamos juntos (a Maria, o Jacobe e mais nós) das nossas férias em Euskal Herria. Comentou-ma a desfazer-se nuns elogios que, a modéstia nom, a memória me impede reproduzir e que, como é lógico e natural, me encheram de satisfacçom.
Foi isso o que me encorajou a enviar às/aos amigas/os da revista De Troula a minha inédita charge com umha petiçom, que ao pé da mesma colocassem a seguinte dedicatória: "A Ugio Outeiro e Edu Maragoto".
No sábado 1º de Julho de 2006 recebim na minha antiga morada compostelana dous exemplares no número 3 da revista De Troula. Segundo as/os amigas/os da revista me explicaram um "erro informático" fijo com que os nomes do Ugio e do Edu ficassem ocultos detrás da imagem.
O que há sete meses a informática impediu que a informática o permita hoje. Com todo o carinho e gratidom tenho o maior prazer em dedicar esta charge aos meus grandes amigos Eduardo Maragoto e Eugénio Outeiro. Eles, e agora vós também, já sabedes porquê
Escrito em 13-02-2007,
na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, De Troula
|
É verdade, “cada um foi à sua bola". Mas suas vivências, sonhos e realidades estão, como raramente na sua História, tão próximas de modo a se poderem ajudar mutuamente. Como sempre, nestas coisas, a cultura anda a reboque da pragmática geo-política: o desconhecimento cultural que, de facto existe entre o cidadão comum, é ultrapassado pelo lado profissional e lúdico das relações que se vão criando entre as duas margens do Minho.
Concordo contigo, amigo Pepe / Pedro de Almeida. Esta era uma piada para o consumo interno. O público alvo desta piada eram as galegas e os galegos da Comunidade Autónoma de Galiza, nom portugalegos como tu. O que eu menos esperava era que o primeiro comentário viesse do além-Minho, mas estas são as agradáveis surpressas que nos depara a internet. Muitíssimo obrigado!
E muitíssimo obrigado a ti também, amigo Uz, embora seja precisamente do “desenho” da parte charge da que menos satisfeito estou ;-)
Mostraras-ma tu, a charge, um dia que tinha ido à tua casa por alguma coisa. Foi antes, acho, de a teres enviado ao Cartafol,ou mesmo depois de que ta deram de volta. E, amiguinho, eu tinha de comentar porque isso está demais…
Caros Ugio & Edu: agradecido e emocionado somente podo dizer “obrigado por virdes” ;)
Comentários recentes