Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution

      Rafael Louzán, O Graduado

      Rafael Louzán, O Graduado

      Foto oficial de Rafael Louzán (tirada do site da Escola de Canteiros de Ponte-Vedra) e caricatura do Presidente da Deputaçom Provincial feita a partir da mesma (NGZ Nº 52, pág. 3).

      Já está nos quiosques o número 52 (15 de Março a 15 de Abril de 2007) do Periódico Galego de Informaçom Crítica Novas da Galiza.

      Na sua terceira página este número traz o desenho que por encomenda do pessoal do Novas figem (na quarta-feira 21 do mês corrente) para ilustrar a impressionante reportagem de H. Irímia e S. Rosa sobre a corrupçom na província de Ponte-Vedra (págs. 11-12). Concretamente a minha charge (caricatura feita a partir de foto oficial que, já agora, nom facilitou muito o labor do caricaturador) fai referência ao seguinte trecho do perfil de Rafael Louzán:

      ?A vaga [de bedel da Câmara Municipal de Ribadúmia] foi obtida de forma irregular, pois o actual presidente da Deputaçom nem tam sequer cumpria o requisito básico de ter o graduado escolar. Fontes consultadas por este periódico asseguram que o director do estabelecimento de ensino onde estudara aceitou assinar um documento a atestar que Louzán acabara a Primária? (pág. 12).

      A frase por nós posta em boca do Presidente da Deputaçom Provincial de Ponte-Vedra (em castelhano no original) é possivelmente a mais célebre das boutades saidas da boca do Presidente Fundador do PP, partido ao que, como já teram adivinhado, pertence o ínclito Rafael Louzán.

      Com o acréscimo (entre parênteses) da palavra ?escola? quigemos sinalar o ?estabelecimento de ensino? onde aprendeu as suas más artes o popular Rafael Louzán &#59;)

      Escrito em 29-03-2007, na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, Novas da Galiza, CARICATURA
      Chuza!

      6 comentários

      Comentário de: Uz [Visitante]  
      Uz

      Como sempre, o desenho casa à perfeição com o espírito das reportagens do NGZ :)

      Eu apenas acrescentaria (ao ler, não no desenho), “… e os tijolos também".

      29-03-2007 @ 19:56
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      Muito amável da tua parte, como sempre :)

      Mas nom “tijolo” no sentido de “livro gordo", nom é?
      porque este indivíduo, para além do livro em branco da fotografia, nom colheu um livro nas maos na sua vida :)))

      30-03-2007 @ 13:54
      Comentário de: Uz [Visitante]  
      Uz

      Não, é claro :) “Tijolo” com sentido de… “tijolo” (peça de barro cozido, geralmente rectangular, e destinada a construções :)

      31-03-2007 @ 01:35
      Comentário de: O Padín [Visitante]  
      O Padín

      Moi boa, Susinho. Non te preocupes pola semellanza do interfeto, podo testemuñar que o rictus facial é moi propio. Ademais, esa barba de tísico que lle puxeches acae moi ben a alguén titulado nesa escola na que di que cursou estudos.
      Mirámonos!

      31-03-2007 @ 17:16
      Comentário de: Uz [Visitante]  
      Uz

      O’Padín… e reparaste nas orelhas de burricainas que leva :-D?

      31-03-2007 @ 23:58
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Após umas beatíficas férias da Páscoa em território italiano e vaticano, aqui estamos de novo na Angueira de Suso. Muitíssimo obrigado, caro Uz, polos teus dous novos comentários. Ao Padín já tivem oportunidade de agradecer-lhe em pessoa o seu, pois fomos de férias juntos :-)

      10-04-2007 @ 12:10