Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution free blog software

      "O Pasquim" Nº 1

      "O Pasquim" Nº 1

      Capas do Nº 56 do 'Novas da Galiza' (esquerda) e do Nº1 d'O Pasquim' (direita).

      Ontem, 25 de Julho, Dia Nacional de Galiza, saiu a lume o primeiro número d'O Pasquim, novo suplemento de humor do mensal Novas da Galiza que, com a inestimável ajuda do meu velho amigo Xico Paradelo, me honro em coordenar.

      Para além do Xico e de mim, neste primeiro número d'O Pasquim colaboram o Gerardo Uz (maquetaçom), o Bruno Ruival (imagem corporativa, etc), o Franjo Padín e mais o Gonzalo Vilas. Muitíssimo obrigado a todos eles pola sua colaboraçom desinteressada com este entusiasmante projecto.

      Muitíssimo obrigado também a toda a equipa humana do Novas da Galiza e mais à Conselharia de Cultura e Desporto da Junta de Galiza polo seu imprescindível suporte económico.

      Por último, um obrigado muito grande aos meios de comunicaçom que noticiaram o nascimento d'O Pasquim: Portal Galego da Língua, Chuza e Vieiros.

      ACTUALIZADO 11-SET-07
      O Pasquim Nº 1, em formato pdf, disponível aqui.

      Escrito em 26-07-2007, na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, Novas da Galiza, O Pasquim
      Chuza!

      7 comentários

      Comentário de: O Padín [Visitante]  
      O Padín

      Susinho, ja estou de volta. Déboche uma explicaçâo, e (como alcalde voso que son, que diría PP Isbert), voucha dar. Presas previas á viagem, e um chisqueiro de memoria extraibel estraviado fixeron o desastre. Parabens polo projecto cumplido, conta con este teu servidor, que agora hai tempo.

      28-07-2007 @ 01:37
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Para sermos exactos o que o alcaide de “Bienvenido, Mr Marshall” dizia era: “…y esa explicaci’on que os debo, os la voy a pagar". Pois isso, QUE MAS VAS PAGAR!!! Apesar de tudo incluimos-te na listagem de colaboradores do primeiro numero d’O Pasquim por seres o autor da foto da estatua do Pasquino, em Roma. Se nom o recebeches ainda, logo receberas um e-mail do Xico Paradelo (coordenador em funçoes) a solicitar a tua colaboraçom para o segundo numero d’O Pasquim. Por favor, nom voltes a falhar! Ja me contaras como correu tudo pola Tunisia. Aqui, no Rio de Janeiro, esta um frio que pela! Esperemos que a cousa melhore um bocadinho durante a semana porque senom… Desde a casa da minha irma Paula, no carioca bairro de Santa Teresa, um forte abraço para ti e para todo o mundo!!! :-)

      29-07-2007 @ 23:24
      Comentário de: oscar de lis [Visitante]  
      oscar de lis

      Apenas é possível saudar com paixom esta nova. O humor dos povos é também umha forma de cultura, e a cultura é quem nos mantém em pé. Parabéns.

      03-08-2007 @ 01:26
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      No nome de todos os que fazemos O Pasquim, muitíssimo obrigado, Oscar de Lis! Desde Parati (RJ/BR) um abraço para ti e para todo o mundo! ;-p

      13-08-2007 @ 22:32
      Comentário de: o' lombar [Visitante]  
      o' lombar

      Estive a procurar-vos com o http://maps.live.com/ pela microrregião da Baía da Ilha Grande, mesorregião Sul Fluminense, cidade que já foi sede do mais importante porto exportador de ouro do Brasil durante o período colonial.
      Desde esta cidade com alegada toponímia aurífera, capital de comarca, “província", e partido judicial de seu, com período colonial ainda de corpo presente, saudações mui muitas.

      16-08-2007 @ 19:02
      Comentário de: ruben [Visitante]  
      ruben

      vaia, suso, non foi ata hoxe que lin o teu marmurio no post inicial do meu blog… moitas gracias polas túas palabras e por engadirme nas túas ligazóns. eu xa fixen o mesmo. o curioso é que navegando pola rede xa caera no comic que comentabas do superheroe o home lapa, e boa graza que me fixera, jeje. un saúdo!

      17-08-2007 @ 23:16
      Comentário de: suso [Visitante]  
      suso

      Hahaha! Saudações “mui muitas” para ti também, caro O’Lombar, desde a loja da Oi (internet de graça!) no Rio Sul, O Shopping Carioca! :-)

      Obrigado eu, amigo (e vizinho) Ruben! Celebro que o meu Lapaman fosse do teu agrado! Saudações para ti também desde a Cidade Maravilhosa! :-)

      20-08-2007 @ 01:33