Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      open source blog software

      Restaurante "Susos" (Av. São Marcos, 22. Compostela)

      Restaurante "Susos" (Av. São Marcos, 22. Compostela)

      Restaurante "Susos" (Av. São Marcos, 22. Santiago de Compostela).

      Tal dia como hoje, há um ano, a Teresa e mais eu fomos almoçar a um susodito restaurante cuja existência eu nom descobrira até havia apenas dous dias antes.

      No meio-dia do sábado 18 de Setembro de 2006 eu chegara à Lavacolha procedente de El Prat (vinha de passar em Barcelona umha semaninha inteira que aproveitei para fotografar um ou outro susodito estabelecimento comercial). Desde o Freire em que descim do Aeroporto de Santiago à Estaçom dos Autocarros reparei, alvoroçado, no Restaurante "Susos" pola primeira vez.

      Daí a dous dias convencim a Teresa para irmos almoçar lá. Perguntei ao camareiro que nos atendeu polo singular (embora plural) nome do restaurante (repare-se em que "Susos" nom leva o apóstrofo característico do genitivo saxónico) e a sua resposta foi que os donos, que se chamam Suso e Susa, decidiram chamar-lhe assim. Sábia decissom! :-)

      Ademais de comer (e comer bem) a Teresa e mais eu tiramos naquele dia estas simpáticas fotografias. Passou um ano, como um suspiro, e as fotografias deste susodito estabelecimento comercial compostelano permaneciam inéditas. Hoje, exactamente um ano depois de serem feitas, procedemos por fim à sua publicaçom em Angueira de Suso.

      Escrito em 20-09-2007, na categoria: SUSODITOS EST. COMERCIAIS, Hotelaria Suso
      Chuza!

      Sem comentários ainda