Tal dia como hoje, há um ano, a Teresa e mais eu fomos almoçar a um susodito restaurante cuja existência eu nom descobrira até havia apenas dous dias antes.
No meio-dia do sábado 18 de Setembro de 2006 eu chegara à Lavacolha procedente de El Prat (vinha de passar em Barcelona umha semaninha inteira que aproveitei para fotografar um ou outro susodito estabelecimento comercial). Desde o Freire em que descim do Aeroporto de Santiago à Estaçom dos Autocarros reparei, alvoroçado, no Restaurante "Susos" pola primeira vez.
Daí a dous dias convencim a Teresa para irmos almoçar lá. Perguntei ao camareiro que nos atendeu polo singular (embora plural) nome do restaurante (repare-se em que "Susos" nom leva o apóstrofo característico do genitivo saxónico) e a sua resposta foi que os donos, que se chamam Suso e Susa, decidiram chamar-lhe assim. Sábia decissom! :-)
Ademais de comer (e comer bem) a Teresa e mais eu tiramos naquele dia estas simpáticas fotografias. Passou um ano, como um suspiro, e as fotografias deste susodito estabelecimento comercial compostelano permaneciam inéditas. Hoje, exactamente um ano depois de serem feitas, procedemos por fim à sua publicaçom em Angueira de Suso.
Escrito em 20-09-2007,
na categoria: SUSODITOS EST. COMERCIAIS, Hotelaria Suso
|
Comentários recentes