Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      blogging soft

      No VIII aniversário da proclamaçom da República Popular do Morraço

      No VIII aniversário da proclamaçom da República Popular do Morraço

      Típico "paperboy", interpretado pola atriz Paula Sanmartin, a vozear cabeçalhos de "Faro de Vigo", "Diário de Ponte-Vedra" e "A Comarca do Morraço" referentes à Frente de Libertaçom do Morraço, Fre.Li.Mo.

      Aconteceu tal dia como hoje, há oito anos. No domingo, 7 de Novembro de 1999, no decurso dumha festa-comício celebrada no Aturuxo Bar de Bueu, a Frente de Libertaçom do Morraço (Fre.Li.Mo.) proclamava a República Popular do Morraço (R.P.M.).

      Para comemorar a efeméride publicamos em Angueira de Suso as fotografias, inéditas até hoje, que naquela histórica data realizou o fotógrafo boedense Xabier Castro, Xabicas.

      As fotografias que hoje (umha vez digitalizadas) publicamos, estiveram em paradoiro desconhecido durante muitos anos. (Umha vez reveladas) chegáramos a tê-las nas nossas maos, mas desde aquela nom voltáramos a vê-las.

      O ano passado pediramos-lhas ao seu autor para publica-las aqui coincidindo com o VII aniversário da R.P.M. Mas, por mais que o Xabicas as procurou, as condenadas nom apareceram.

      Exactamente um mês e um dia depois da efeméride (na sexta-feira, 8 de Dezembro de 2007), por volta das 19h45 (GMT+1), recebemos alvoroçados a chamada telefónica do amigo Xabi. Entre os objectos estragados polas inundações que a Vila de Bueu padeceu por aquelas datas (Rio Bispo Askatu!) apareceram as tais fotografias. Milagrosamente as fotos sobreviveram e sairam ilesas da inundaçom do Atu.

      As fotografias do Xabi Castro Xabicas constituem o único testemunho gráfico que, que nós saibamos, existe dos actos de apologia do interiorismo protagonizados em Novembro de 1999 polos guerrilheiros de salom da Fre.Li.Mo.

      Como há oito anos figemos ao vivo, queremos reiterar hoje o nosso agradecimento ao amigo Xabi Castro pola sua presença, câmara em riste, no Aturuxo. Queremos agradecer também ao Xabicas a amável cessom das fotografias para a sua publicaçom aqui, em Angueira de Suso.

      A carne de burro nom é transparente. Com a ajuda do caralhudo punteiro de Arsénio Burrote (mascote da revista Xó!) Fulano (guerrilheiro de salom da Fre.Li.Mo.) dá resposta à pergunta de se a R.P.M. tem um território próprio.

      Tem o Morraço um idioma próprio? ?Tem- responde Mengano- o ghalegho-portughês é o idioma próprio do Morraço. O ghalegho-batea é, a imagem e semelhança do euskera-batua, o padrom, o standard ou coiné do ghalegho na R.P.M. A gheada e o sesseio som normativos e obrighatórios. O verbo 'mirar' substitui o 'ver' em todas as suas acepçons. O ghalegho e o castrapo serám línguas cooficiais da R.P.M.?

      Para encerrar a festa-comício o Subcomandante Marcos da Portela, lider da Fre.Li.Mo., profire um incendiário discurso.

      Os guerrilheiros de salom da Fre.Li.Mo. foram naquele dia ?teloneros? do grupo Quempallou (Morraço-Íncio).
      Escrito em 07-11-2007, na categoria: TERRORISMO CULTURAL (TC):, Fre.Li.Mo.
      Chuza!

      2 comentários

      Comentário de: Manu [Visitante]  
      Manu

      Aghora está o CIM a dalo todo polo Morraso.. buff como pasa o tempo dende a frelimo. Saúdos!!!

      08-11-2007 @ 00:26
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      Acabas de deixar-me alucinado, Manu! Nom tinha a menor idéia da existência do Comando Independentista do Morraço (C.I.M.)! Too long in exile! Um forte abraço! MORRACISMO OU BARBÁRIE!!!

      08-11-2007 @ 13:11