Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      powered by b2evolution CMS

      ?Frutería Suso? (Lugo)

      ?Frutería Suso? (Lugo)

      ?Frutería Suso?, Av. das Américas (com a Fonte dos Ranchos ao fundo), Lugo. Fotos: Teresa & Suso.

      Domingo, 5 de Outubro de 2008, Sam Froilám. Desde ontem, dia 4, até o próximo dia 12 a cidade de Lugo celebra, na honra do seu padroeiro, a mae de todas as festas patronais.

      No ano passado, Angueira de Suso somou-se à celebraçom das festas de Sam Froilám publicando cada dia, de 5 a 11 de Outubro, as fotos dum susodito estabelecimento comercial luguês diferente: Mesón-Cervecería Suso (dia 5), SusoMotor (dia 6), Suso Comercial (dia 7), Suso Maquinaria Agrícola (dia 8), Instalaciones Eléctricas Suso (dia 9), Talleres Suso (dia 10) e Mesón do Suso (dia 11 de Outubro de 2007).

      Esses eram todos os susoditos estabelecimentos comerciais lugueses de cuja existência, até aquela altura, tínhamos constância. Parecia impossível que pudesse haver mais mas... impossible is nothing! Como dizemos sempre, para susoditos estabelecimentos comerciais, Lugo!

      ?Frutería Suso?

      No passado 8 de Agosto (sexta-feira) a Teresa e mais eu fomos no seu carro à cidade de Lugo. Às 00h10 (GMT+2) do sábado dia 9 saía da sua rançosa Estaçom Rodoviária o autocarro que nos levaria a Madri, desde cuja vanguardista T4, às 12h55 (GMT+2), voaríamos a Atenas.

      Ao entrarmos em Lugo pola Avenida das Américas foi quando, por acaso, descobrim a Frutería Suso. A susodita frutaria nom figurava nem figura como tal no guia QDQ nem nas Páginas Amarelas. A sua descoberta foi, portanto, toda umha surpressa para mim. Mas aquele nom era o melhor momento para parar a fazer o freakie assim que a Teresa e mais eu acordamos adiar a sessom fotográfica para a volta.

      À volta, no sábado 30 de Agosto, figemos noite em Lugo. No dia a seguir, domingo 31, pegamos o carro da Teresa e vinhemos para Compostela. Mas antes de deixar a cidade da muralha paramos na Avenida das Américas para fazermos as ansiadas fotografias por três longas semanas adiadas.

      Seriam por volta das 12h40 (GMT+2) da manhã. As ruas estavam desertas. Nom havia ninguém pola rua. E quem aparece por ali ainda bem nom ponho o pé fora do carro!? Pois nada mais e nada menos que o Sr. Guitián, velho amigo e grandíssimo artista luguês residente em Barcelona!

      Após o animado bate-papo com o amigo Guitián (sobre a vida, o universo e tudo mais) a Teresa e mais eu figemos as susoditas fotografias e, depois, tiramos para Compostela.

      Um mês e cinco dias depois Angueira de Suso soma-se à celebraçom do Sam Froilám com a publicaçom das susoditas fotografias. Viva o Sam Froilám!!! Viva Lugo, indiscutível capital do susodito estabelecimento comercial!!!

      Fonte dos Ranchos

      A Frutería Suso encontra-se, como digemos, na Avenida das Américas, muito perto da Fonte dos Ranchos. Os ranchos som animais omnívoros, comem de tudo, fruta também. Durante o franquismo -com e sem o Franco- a Fonte dos Ranchos chamou-se Plaza del Ejército Español. Eis a explicaçom do porquê:

      A Fonte dos Ranchos, era umha fonte nos arrabaldes de Lugo, onde iam os porcos, marraos, cochos, chinos, quinos, bácoros: Ranchos!! (palavra para denominar o porco, normalmente o porco de ceva, rancho de ceva). Naquel passado andavam ceivos e a fonte era exclusiva para eles, para nom contaminarem outras. C'o tempo esse lugar urbanizou-se. Mudou-se-lhe o nome à espanhola. A traduçom foi simples, Fuente de los ranchos, Fuente de las "comidas hechas para muchas personas, comidas para los soldados". La fuente pues donde los soldados comían! Ao ficar a fonte sob o cimento, pugérom um monólito, com brasom e nome de "Plaza del Ejército Español." Verídico. Se a Galiza depender de Lisboa a praça seria chamada Praça dos Passeios ou Praça da Gaita ... a imaginar, mas nunca Praça dos Porcos, como muito muito Praça dos Suídeos.

      Escrito em 05-10-2008, na categoria: SUSODITOS EST. COMERCIAIS
      Chuza!

      Sem comentários ainda