Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      multiblog

      Aluminios Suso (Alvedro)

      Aluminios Suso (Alvedro)

      "Aluminios Suso?. Rua Irmáns Brañas Fernández, Alvedro (Culheredo). Fotos: Teresa Díaz & Suso Sanmartin.

      Dous meses e um par de dias depois de que foram feitas publicamos hoje aqui, em Angueira de Suso, as fotos dum susodito estabelecimento comercial que se encontra no (graças ao seu aeroporto) famoso lugar de Alvedro, no Concelho de Culheredo.

      As fotos figemo-las a Teresa e mais eu no domingo 28 de Setembro, no caminho de regresso a Compostela depois de passarmos o dia no Concelho de Oleiros (em Perilho e na Praia de Bastiagueiro).

      Para aquela jornada dominical marcara-me como objectivo fotografar três susoditos estabelecimentos comerciais que tinha localizados no guia QDQ e que ficavam mais ou menos de caminho: Suso Stylo (Corunha), Aluminios Suso (Culheredo) e Excavaciones Suso (Ordens). Inesperadamente apenas um dos três, Aluminios Suso, fazia ostenaçom no seu rótulo do hipocorístico Suso (um de três, pouca efectividade, apenas um 33%) :(

      Suso Stylo (Corunha)

      O cabeleireiro Suso Stylo (Rua Fuente Álamo, 3) já tentáramos localizá-lo cinco meses antes, no domingo 20 de Abril, dia em que figéramos as fotos do Bar Suso. Mas daquela nom o conseguíramos porque (como dous dias depois explicávamos no post dedicado ao susodito bar corunhês) ?no pré-constitucional e deteriorado mapa de 'La Coruña' que levávamos connosco nom dêmos localizado a tal rua Fuente Álamo?.

      Desta volta conseguimos localizá-lo sem problema mas, para a nossa dessagradável surpresa, o nosso eu-fônico nome tinha sido banido do rótulo de Suso Stylo. Tocaio, desculpa-me mas... que total falta de estilo! :(

      ?Suso Stylo? (Rua Fuente Álamo, 3, Corunha) e ?Excavaciones Suso? (Casilhas, 76, Ordens), dous 'susoditos' estabelecimentos comerciais que nom fam gala dum grande orgulho 'susista' que digamos.

      Aluminios Suso (Culheredo?)

      Dar com Aluminios Suso nom resultou assim tam fácil. Segundo o guia QDQ Aluminios Suso estava em: ?C/ José Espronceda, 4, Culleredo?. Mas no concelho de Culheredo ninguém parecia saber onde era que ficava a rua que levava o nome do autor da Canción del Pirata. Finalmente numha céntrica cafetaria (Café-Bar Canedo? o mesmo onde à Teresa lhe explicaram um dia como chegar ao circo d?A Cultura Circula) emprestaram-nos um mapa onde por fim pudemos localizar a misteriosa rua. A rua José Espronceda resultou estar no famosíssimo lugar de Alvedro, na culherdense paróquia de Sam Giao de Almeiras! (mas como oficialmente os lugares e as paróquias nom existem...) :(

      Afinal Aluminios Suso nem sequer estava em tam romântica rua. Pola rua José Espronceda acedíasse a um parque empresarial com várias naves industriais, grisalhas, todas iguais, numha das quais se sediava Aluminios Suso. À direita da montra do susodito estabelecimento, fazendo esquina, pode ver-se umha tabuleta azul (hasteada que nem bandeira azul num mastro igualmente azul) onde em letras brancas se lê mui claramente: ?Rua Irmáns Brañas Fernández?.

      A completa reportagem fotográfica sobre Aluminios Suso foi feita pola Teresa e mais por mim por volta das 19h15-20 (GMT+2).

      O fotógrafo fotografado (à esquerda) e mais as suas fotografias (à direita). Fotos: Teresa Díaz & Suso Sanmartin.

      Excavaciones Suso (Ordens)

      A terceira e última parada do nosso saffari fotográfico caminho de Santiago era no Concelho de Ordens.

      Paramos no centro da vila para perguntar pola Calle Casillas onde segundo o guia QDQ se encontrava Excavaciones Suso. Casilhas resultou nom ser o nome de nengumha rua ordense mas o dum lugar que se encontra ao pé da estrada um par de kilómetros mais para frente!

      Tal e qual nos indicaram, depois de andado mais um pouco em direcçom a Santiago encontramos à direita umha concesionária da SEAT, Talleres Soneira, e à esquerda o Café-Bar Os Golfinhos.

      Arrumamos o carro ao pé da estrada e internamo-nos na aldeia das Casilhas. De longe já vim arrumada no quintal dumha vivenda unifamiliar a maquinária de Excavaciones Su... árez?!? 88| Umhas vizinhas que por ali passavam confirmaram-nos que aquela casa era a do susodito. Inexpicavelmente o meu tocaio decidira nom rotular o seu nome (o nosso nome) nas suas máquinas e sim o seu apelido. :'( Eram por volta das 20h05 (GMT+2).

      Escrito em 01-12-2008, na categoria: SUSODITOS EST. COMERCIAIS, Carpintarias e Cristalarias Suso
      Chuza!

      5 comentários

      Comentário de: Anónima [Visitante]
      Anónima

      Linda e meticulosa reportagem e lindas fotos também ;)

      01-12-2008 @ 22:47
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      Celebro que gostasses, Anónima Alumínica! :) E essa piscadela de olho… o que quer dizer? ;)

      02-12-2008 @ 11:43
      Comentário de: Galeguzo [Visitante]
      Galeguzo

      Suso, Teresa, estais feitos uns detectives… tendes de procurar algum inventor que vos crie um “Suso-calizator” ou similar :D

      02-12-2008 @ 18:24
      cagonodemoxodermerdaostia@hotmail.com

      creido
      esta pax e pssssss…
      non teño palavras
      xd
      a ke xogas meu??


      02-12-2008 @ 19:35
      Comentário de: servando [Visitante]
      servando

      MAIS VOSES ESTADESPOLO MUNDO COMA PUTES CABRITINHAS

      06-10-2009 @ 23:32