Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      blogging tool

      "Rajoy es guay"

      "Rajoy es guay"
      "Rajoy es guay". NGZ Nº 108 (15-NOV/15-DEZ-2011), pág. 2.

      No passado 26 de outubro recebim um e-mail do amigo Carlos Barros, diretor do periódico galego de informaçom crítica Novas da Galiza, dizendo:

      Boas, Suso,

      Escrevo só para lembrar-che o da tua colaboraçom com a que contamos para o número de novembro. A reportagem central tratará sobre as eleiçons espanholas mas, como sempre, tés via livre na temática a tratar.

      Abraços,

      Carlos

      Perguntei ao Carlos qual seria a data limite para o envio da minha colaboraçom ao que ele me respondeu que "chegando antes do dia 10 seria óptimo".

      No dia dez do mês corrente, último dia para fazê-lo segundo o prazo dado, realizei e enviei para o Carlos Barros a minha colaboraçom (a ideia, para variar bastante fresca, tinha-me ocorrido apenas três dias antes, justo antes do face to face entre Rubalcaba e Rajoy). Para realizá-la imprimim em preto e branco esta imagem e retoquei-na (a mão e a máquina, Bic Cristal e Photoshop) depois.

      Seis dias depois, na quarta-feira 16 de novembro, recebim na minha morada o número 108 do Novas, que na sua segunda página incluia a minha colaboraçom.

      E hoje, segunda-feira 21 de novembro, o dia depois de mais um fatídico 20-N, procedo aqui a sua publicaçom.

      Rajoy es sentido común; es cambio; es futuro; es España; es diálogo; es bueno; es fuerte; es concordia; es consenso; es claridad; es gestión; es capaz; es ilusión; es fiable; es sincero; es coherente; es necesario...

      Rajoy es guay! &#59;)

      Escrito em 21-11-2011, na categoria: COLABORAÇÕES HABITUAIS:, Novas da Galiza
      Chuza!

      2 comentários

      Comentário de: manuel [Membro]  
      Ibérico

      Espanha é masoquista. Principalmente a Catalunha.

      23-11-2011 @ 11:14
      Comentário de: suso [Membro]  
      suso

      Pode que seja masoquista mas Catalunha (e isso ficou claro, mais umha vez, nas eleições do passado domingo) nom é España ;-)

      23-11-2011 @ 12:14