Busca

        As minhas visitas no mundo

        Locations of visitors to this page

      free blog tool

      Categoria: "SUSODITOS LUGARES"

      Vila Suso (Conc. Guitiriz)
      Vila Suso, São Vicente dos Vilares, Guitiriz. Fotos: Nando Sanmartin.Comentário de: teu irmão Nando [Visitante] "Já nom é a primeira vez que o meu irmão topa por esses caminhos um susodito estabelecimento comercial ou um susodito lugar (Vila de Sus… more »
      Escrito em 19-01-2011, na categoria: SUSODITOS LUGARES
      Praia de Susinhos
      Praia de Susinhos (Porto Cuvelo/Lira/Carnota). Fotos: Sara Jess & Suso Sanmartin. Ampliamos a nossa coleçom de susoditos lugares com a publicaçom destas fotografias realizadas na Praia de Susinhos neste passado sábado, 13 e Junho de 2009,… more »
      Escrito em 16-06-2009, na categoria: SUSODITOS LUGARES
      Vila de Suso (Conc. de Oia)
      Placas de sinalizaçom em Vila de Suso (Conc. de Oia). Fotos: Nando & Noa. No passado 6 de Fevereiro (Quarta-feira de Cinzas) o meu irmao Nando e a minha cunhada Noa (pai e mãe de Nuno e Nara) enviaram-me as fotos de certas placas de sinalizaçom… more »
      Escrito em 08-04-2008, na categoria: SUSODITOS LUGARES
      Vila de Suso (Conc. de Catoira)
      Suso em Vila de Suso (Foto: Teresa Díaz). Caminho da Ilha de Arouça, onde desfrutamos dum idílico fim-de-semana, a Teresa e mais eu passamos por Vila de Suso, lugar da paróquia do Oeste (Santa Baia), no Concelho de Catoira. Esta foto (com a que… more »
      Escrito em 07-04-2008, na categoria: SUSODITOS LUGARES
      Quo Caraculu Vadis? You are not welcome to Angueira de Suso!
      Após quatro post de prova, em 31 de Maio de 2006 inaugurávamos ?oficialmente? este blogue com um post intitulado Welcome to Angueira de Suso em que confessávamos nom ter nunca posto o pé no susodito lugar do Concelho de Padrom, freguesia de… more »
      Escrito em 16-11-2006, na categoria: SUSODITOS LUGARES
      Welcome to Angueira de Suso
      No Caminho Português a Santiago de Compostela existe um lugar chamado Angueira de Suso. ANGUEIRA DE SUSO, A. Aldea da parroquia de Cruces (Santa María), concello de Padrón (A Coruña), que ten 188 habitantes e dista 7,5 quilómetros da capital… more »
      Escrito em 31-05-2006, na categoria: SUSODITOS LUGARES