« tojos na cabeça... | Fusco » |
Nesta quinta véu à Corunha o espectáculo Ao Pé da Letra, e eu fum lá ao teatro vê-lo. Guadi Galego e Guillermo Fernández, Safari Orquestra, Marful, Xavier Díaz, Narf e Non Residentz, com DJ Two Faces como mestre de cerimónias.
Num panorama musical galego dominado pola música folk instrumental, ou com letras vazias de conteúdo, estas propostas tenhem em comum a palavra como centro das suas criações, e a língua galega como meio para expressar as suas letras.
O espectáculo começa com o DJ Two Faces, falando umha mistura de inglês e galego bastante divertida, que vai apresentando os grupos de dous em dous de jeito um pouco improvisado. Começou Guadi Galego, com o Guillermo Fernández à guitarra. Cada um cantou três canções, com o que quando um grupo marchava ficavas com a sensaçom de querer algo mais, e esse foi para mim o maior defeito.
Gostei muito da variedade de opções, e sobretudo da novidade. Só a Marful (que fôrom dos que mais gostei) os tinha escuitado com anterioridade (os grupos, nom @s artistas). E do melhor, o final, com (quase) tod@s @s participantes no cenário cantando a cançom conjunta do espectáculo
Além disso, foi muito engraçado ver ontem por Compostela ao MC barbudo de Non Residentz. Sempre que vou por Compostela topo com algum artista!
Narf já tenhem disco, e sei que Marful e Xavier Díaz estám prontos para lançar os seus, aguardo que seja com sucesso.
Acho que cousas assim som necessárias, e muito. É momento de dizer, de falar, de dar-lhe à língua e nom ficar mud@s. E na nossa língua, em galego (português).
O barbudo, hihihi. Se eu nom che dixesse nada, nom repararias nele!
:*