« Já tenho fotologue! | Militares Subnormales » |
Desde ontem botam Shin-chan mais tarde, às 21h45. Agora toca vê-lo à ceia. Para que nom o vejam @s nen@s, seica. E para o ano já nom o teremos mais, isso dizem.
A mim nom me parece que seja uma série para crianças (o autor pensou-na exclusivamente para adult@s, podeis ler esta entrevista), pois muitas cousas nom as entendem, como o outro dia que a Hiroshi lhe dava medo pedir-lhe a Misae que lhe subisse a paga. Os desenhos animados nom som só para nen@s, há de tudo, é um género mais.
Mas os "criadores de opiniom" tinham claro desde o princípio que esse Shin-chan era um desavergonhado, nom pode ser que ande a mostrar o cu e a pirolinha, que depois vam os nenos e imitam-no, e é intolerável. O que nom se sabia era que ia ter um sucesso tal, e que ademais ia falar tam bem em galego. Shin-chan é o que melhor galego fala da TVG, e era um elemento normalizador importante. Como ao Xabarín, quando se dérom conta dixérom que já avondava, e fora.
Que papo têm.
O outro día escoitei que quitaban Shin Chan polas repercusións que tiña nos nenos, por exemplo: un neno queríalle sacar un ollo a outro porque despois llo volvía poñer, que o vira nos debuxos.
Dúas cousas:
1.-Non creo que o neno vira iso en Shin Chan.
2.-É responsabilidade dos pais o que os nenos vexan unha cousa ou non.
Así tamén pode valer xD!
Como bem sabemos eu e David, e hoje descobriredes os que não estudastes nos Escolápios, a história do olho é assim:
São José de Calasanz (aka Josep de Calasanç), na altura aínda não santo, tinha uma escola para os nenos. Um neno dessa escola tirou um olho a um companheiro durante uma peleja e São José volveu-lho a pôr.
Eu tenho claro onde aprendeu o neno da notícia a história do olho.
Mui bom o comentário, Iván. xDD
Lestes a entrevista a Yoshito Usui? ^_^
Na imagem sai a capa dum tomo do manga (ediçom de nom sei que país, mas com o mesmo desenho que a japonesa, se nom me equivoco).
Bom, o que vos queria contar é que o título original da série é esse, Crayon Shin-chan. “Crayon” é como lhe chamam os japos aos lápis de cores (do francês), e chama-se assim porque o manga parece desenhado por um(a) meninh@ ;-)