« :(O texto do Hino Galego »

Mais rádio: Xurxo Souto! (Aberto por reformas)

04-11-2005

Mais rádio: Xurxo Souto! (Aberto por reformas)

Xurxo Souto em Rádio PortozásLevava vários sábados estranhado pois nom emitiam em Radio Coruña a minha querida A Tropa da Tralha. Pensei que seria por qualquer cousa, nom imaginaria que teria rematado. Polo menos de momento, porque quem sabe se Sofia de Labanhou nom retoma o programa &#59;)

Bom, o que descobrim que se passava com tudo isto é que Xurxo Souto é o novo chefe de programaçom da Rádio Galega. Parece que pouco a pouco vam chegando novos ares aos meios públicos, ainda que teremos que aguardar até Janeiro para podermos ter umha programaçom nova ao completo na rádio. Umha dessas mudanças é que por fim vai soar música galega (nom só folk ou tradicional, e para isso duas horas à semana) na rádio pública deste país. Falo do programa que já dirigiu toda esta semana o Xurxo, Aberto por reformas. Um nome provisório, e a gente está a chamar para oferecer a sua proposta. O programa é às quatro da tarde e dura umha hora. Pensei que seria só de música mais actual, e estava triste de nom poder volver escuitar ao Pucho Boedo que sempre nos punha n?A Tropa da Tralha, mas nom! :D Está a soar agora mesmo Yo Soy el Son Cubano! "Yo soy el son cubano, todos me bailan contento..." xD Bom, o que sim acharei de menos é o Prenda del Alma de Los Lobos, já estava acostumado a escuitá-la todos os sábados...

Pucho Boedo, un crooner na fin do mundoE na TVG amanhã, mais Xurxo Souto e Pucho Boedo. Na nova série de documentários galegos dos sábados depois do telejornal do meio-dia, Galicia Documental, na que vam ir botando todos os documentários que tinham armazenados e esquecidos (ou mais bem censurados) nos arquivos da CRTVG. Bom, pois este sábado vam botar o documentário de Xurxo Souto ?Pucho Boedo, un crooner na fin do mundo?.

Deixarei o vídeo a gravar &#59;D

FOI ESCRITO @ 16:42:18 na categoria música Link permanente

5 comentários

Comentário de: txuky [Visitante]
txuky

Interesante…de todas formas lo mejor es que vuelvan a darle caña al Xabarin por las tardes, ¡que ya era hora!
Joer, me gusta eso de poder clasificar los posts en categorias (yo no sé, o no puedo hacerlo en blogger)
Por cierto, el Firefox no está mal, pero de apariencia viene un poco “pelao” (en eso el Opera “se las bate"). No sé si por ahí hay skins para ponerle al Firefox…

Saludos

05-11-2005 @ 11:48
Comentário de: bestilheiro [Membro]  
Iván

Pois eu ouvim a despedida d’A Tropa da Tralha… Tava no carro com meu irmão e meus pais, estacionamos e ficamos dentro do carro até que começou o informativo. Foi um pouquinho triste, mas alegra-me saber que teremos uma nova Radio Galega e que Xurxo Souto fará um novo programa.
Não penso que Sofia colha A Tropa da Tralha, parecia que se estava despedindo a sério.
E volta o Xabarin polas tardes!!! Parece que algo está a mudar!
Iván

05-11-2005 @ 12:42
Comentário de: xavi [Membro]  
xavi

Eu nom ouvim a despedida, claro. A própria Sofia comentou-me que fora tudo mui rápido. É umha pena, haveria que fazer umha festa-homenagem ao programa.

E sim, volta o Xabarín! :D Menos mal que quitárom as novelas infantis essas, tam chungas. E botam os Autos Locos, mola! (nom sei como lhe chamam na TVG).

05-11-2005 @ 14:47
Comentário de: bestilheiro [Membro]  
Iván

Por fin volta o Xabarín ás tardes, si!!! Na TVG aos Autos Locos chámanlles os Tolos do Volante ;-D! O mellor é Paspán xD!!! Tes razón, habería que facerlle unha homenaxe á Tropa da Tralla, a despedida foi moi rápida… A ver se hoxe podo ouvir Aberto Reformas! Por certo, o documental de Pucho Boedo foi boísimo. E claro, quen o ía presentar xD…

08-11-2005 @ 15:14
Comentário de: David [Visitante]
David

Ui, o anterior comentario púxeno eu! Non me dei conta de que estaba posto o perfil do meu irmán xD!

08-11-2005 @ 16:23
mariacastanha.agal-gz.org

Tocando em aberto é o blogue pessoal, agora inactivo, de um gaiteiro-engenheiro (sem ser ainda nenhuma das duas cousas) sócio da AGAL onde fala do que gosta, do que lê por aí, das suas intimidades (sem exceder-se) e do primeiro que lhe sai da cabeça se fica bonito.

Setembro 2019
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Busca

  Feeds XML

blogtool