« Maria Castanha e euO home inédito »

16-11-2005

Gostei muito do comunicado da Casa Encantada de Compostela, que se pode ler em Arredemo, e que eu fago meu e colo aqui:

Comunicado da Casa Encantada ao respeito das detençons:

A criminalizaçom da disidência no estado espanhol segue o seu rumo habitual apoiado e auspiciado por um governo espanhol que se autotitula de esquerdas. Nom só na Galiza, senom também nos Países Cataláns, Asturies, Euskadi,... toda pessoa que se mova organizadamente contra este sistema capitalista-terrorista corre o risco de ser detida, criminalizada e represaliada.

De feito as dez pessoas detidas estám lá por ser activas, rebeldes e combativas, e nom comungar com as rodas de moinho que dia a dia traga a maioria da populaçom.

Os cárregos que se lhes imputam podem qualquer dia imputar-se-lhos a toda a gente que considera que a monarquia é um anacronismo, que a autêntica violência é a que cometem os mercenários das grandes multinacionais apoiadas e respaldadas polos governos dos países industrializados, ou que os danos dos que som acusadas (pintadas em murais entroutros) nom som nada comparados com as mortes que ocorrem todos os dias nos postos de trabalho por culpa das condiçons laborais que se fomentam no capitalismo e sem que ninguém seja ajusticiado por isso.

Sentimo-nos afectivamente doidas e resentidas por esta actuaçom mediática do governo espanhol, da audiência espanhola e do seu braço armado. A carnaça servida ao falsimedias com o espectacular despregue das forças armadas, derom lugar a capas principais nos meios relacionando as pessoas detidas com actos dos que nom se aporta nengumha prova e criminalizando também aos Centros Sociais da Gentalha do Pichel (Compostela), A Revolta (Vigo) e A Esmorga (Ourense).

Amanhá pode ser que venham por nós, poida que inventem qualquer motivo para encerrarnos, fotografarnos, sacar-nos polas ?merdateuves?, dizer os nossos nomes e apelidos, relacionar-nos com ETA ou Al Qaeda e meter-nos nos seus centros de extermínio, polo simple feito de ser dissidentes e combativas.

Actuaçons como estas nom pode ficar sem resposta independentemente de quem seja criminalizada.

Nom às montagens mediático-policiais!!!

Liberdade para @s dez detid@s já!!!

FOI ESCRITO @ 02:29:50 na categoria revolta Link permanente

Sem comentários ainda

mariacastanha.agal-gz.org

Tocando em aberto é o blogue pessoal, agora inactivo, de um gaiteiro-engenheiro (sem ser ainda nenhuma das duas cousas) sócio da AGAL onde fala do que gosta, do que lê por aí, das suas intimidades (sem exceder-se) e do primeiro que lhe sai da cabeça se fica bonito.

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software