« Melhor romance galego do último quartel do século XXMaria Castanha e eu »

Ramón Estévez aka Martin Sheen

22-11-2005

Ramón Estévez aka Martin Sheen

Martin SheenLembro que já mo comentara Arturo, mas até que escuitei umha cançom do mítico grupo compostelano Fame Neghra nom volvim acordar-me. E é que, para @ que nom o saiba (que seredes poucas/os), o actor norte-americano Martin Sheen chama-se na realidade Ramón Estévez e é galego. Polo que parece seu pai é de umha vila do sul da Galiza, que emigrado em Cuba acabou nos EUA, onde deveu conhecer a umha irlandesa (e daí saiu o antedito actor xD). Eu pergunto-me se estivo algumha vez na Galiza e nom me inteirei..., molava que vinhesse a algum programa de entrevistas da futura flamante televisom galega, aí deixo a ideia ;).

Ah, a cançom é esta de cá em baixo (a verdade é que nom estou certo de a que vem a letra, podedes contar-me nos comentários ;)). Para o que nom conheça o grupo (já desaparecido) recomendo-vos que procuredes por aí o disco, mola muito: O Neno Carburador, Fame Neghra (Lixo Urbano, 1998).

que fai um galego no vietnam?

Polo delta do Mekong sem a maior explicaçom vás buscando... o que? Nom o sei, nom o sei. Vás pedindo explicaçom. Pero de, de que, de que bando estás, de que parte estás? Que vergonha, que pensaria a tua nai? Que vergonha, que pensaria o teu pai? Cara o inferno e a destruiçom, com a maior convicçom, gás mostaza, gás napalm, e nom há mais. Pero que, que caralho fás, Martin Sheen onde vás, de que vás? Que vergonha, que pensaria a tua nai? Que vergonha, que pensaria o teu pai? Que fai? Que fai? Que fai? Que fai um galego no Vietnam? Charlie nom entende, Charlie nom compreende, Charlie só aponta, dispara e pum! E há um menos com o que pelejar, e ti coma um parvo nom te inteiras... que mais dá! Que vergonha, que pensaria a tua nai? Que vergonha, que pensaria o teu pai?

FOI ESCRITO @ 01:10:54 na categoria galician country Link permanente 8 comentários »

8 comentários

Comentário de: Eugénio [Membro] Email · http://www.agal-gz.org
Acho que a música faz referência ao filme que protagoniza o tal actor: Apocalipse Now.

Por outro lado, um dos filhos de Martin Sheen sim que conserva o apelido, e também é actor: Emilio Estévez. O contrário que fez o seu irmão, Chalie Sheen.

Famílias...
23-11-2005 @ 18:12
Comentário de: sinuneuro en precarialandia [Visitante] · http://spaces.msn.com/members/sinuneuro/
E para cando esa flamante e nova tvg??¿
24-11-2005 @ 12:00
Ui, e tem mais filhos também actores, por família nom será...

E enfim, o da TVG ia com retranca... Falava do "futuro", polo menos teremos que esperar até Janeiro, e polo que me dixérom a mudança total nom será até depois do Verão. Supostamente, depois a ver em que fica, de momento o Luar nom se toca. Evidentemente nunca vai ser a televisom que eu quereria, mas bom...
24-11-2005 @ 12:23
Comentário de: el niño de la guía [Visitante] · http://aranheira.net
sim
24-11-2005 @ 22:46
Obrigated! :D Se tem casa aqui e tudo... Melhor que o da entrevista tinha que fazer algumha série na TVG, poderia fazer de prési da Galiza xD
25-11-2005 @ 11:09
Comentário de: Verusca Pinotti [Visitante]
Eu adoro o ator Martin Sheen.
Ele é um grande cara;engajado politicamente,casamento duradouro,lindos filhos e afinal ninguém tem nada a vercom a vida privada dele.
Vamos apenas curtir o talento deste super ator?
07-08-2006 @ 22:38
Comentário de: Verusca pinotti [Visitante]
Ei,Xávi!
Você é uma graça, apenas hoje vi tua foto.
Gostaria de voltar a ler algo sobre o Martin Sheen,ok ?
Mas, algo positivo, ele merece, pode crer.
À poucos dias recebi um E-Mail do Ruben Ewald Filho(critico de cinema), que falava muito bem deste queridissimo grande ator.Posso te enviar se tiveres curiosidade de ler.
beijinhos!

Verusca(ou kuka).
09-10-2006 @ 20:26
Desculpa Kuka que não tivesse respondido aos teu comentário anterior, e também por ter o blog tão abandonado. Tenho muita curiosidade por este actor, se puderes me enviar esse artigo gostaria imenso.

Obrigado por passar por aqui ;)
10-10-2006 @ 00:34

Esse post tem 1 feedback esperando moderaçom...

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
mariacastanha.agal-gz.org

Tocando em aberto é o blogue pessoal, agora inactivo, de um gaiteiro-engenheiro (sem ser ainda nenhuma das duas cousas) sócio da AGAL onde fala do que gosta, do que lê por aí, das suas intimidades (sem exceder-se) e do primeiro que lhe sai da cabeça se fica bonito.

Novembro 2014
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

free blog tool