« Diários de motocicleta, Walter Salles«Lomax the songhunter» »

V Prémio "Opinión" de Música Folk

03-03-2006

V Prémio "Opinión" de Música Folk

1º Prémio.- Alento, de Nova Galega de Danza

2º Prémio.- Espido, de Guadi Galego e Guillermo Fernández

3º Prémio.- Músicas de Salitre, de Xabier Díaz

Deu-se a conhecer esta semana a quinta ediçom destes prémios que entrega o jornal La Opinión A Coruña ao melhor disco de música folk da Galiza correspondente ao ano 2005, e esses fôrom os resultados.

Alento

O primero prémio é polo disco da música do primeiro espectáculo da companhia de dança Nova Galega de Danza, Alento. Nom pudem ver encenado esse espectáculo nem o novo, "Engado", que acabam de estrear, mas se pensades que é simplesmente música para acompanhar o baile, sem muito valor musical, estades equivocados. Trata-se de um disco boníssimo, de grande elaboraçom e ritmos mui bailáveis, claro &#59;D.

Os três som discos de debute e representam, com as suas diferenças, umha forma nova e diferente de folk galego. É muito importante que se premiem novos grupos e sobretudo novas fórmulas dentro do folk galego, que se veja que nom ficamos estagnados com o estilo de Milladoiro.

É muito curioso também que os três discos premiados estejam tam relacionados. Xabier Díaz, o terceiro premiado, também participa do primeiro prémio, já que é o cantante de Nova Galega de Danza. Guillermo Fernández participa da mesma maneira que no disco com Guadi, tocando a guitarra e produzindo musicalmente, no disco de Xabier Díaz, e os dous discos estám (auto)editados por Músicas de Salitre.

Mais um ano espero assistir ao acto de entrega e concerto alô por Outubro. Ou..., agora que o penso espero nom poder assistir, já saberedes porquê &#59;).

FOI ESCRITO @ 01:27:15 na categoria música Link permanente

1 comentário

Comentário de: logotipo [Visitante]
logotipo

Bom post… e já agora “saberedes” não existe pois não? ;)

17-07-2010 @ 12:47
mariacastanha.agal-gz.org

Tocando em aberto é o blogue pessoal, agora inactivo, de um gaiteiro-engenheiro (sem ser ainda nenhuma das duas cousas) sócio da AGAL onde fala do que gosta, do que lê por aí, das suas intimidades (sem exceder-se) e do primeiro que lhe sai da cabeça se fica bonito.

Dezembro 2017
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

free blog software