Notícia: "Junta lança programa de infantários em galego sob a denominaçom Galescola "

Notícia: "Junta lança programa de infantários em galego sob a denominaçom Galescola "

11-05-2006

A Junta da Galiza tem previsto anunciar amanhã, sexta feira, um programa em colaboraçom com a FEGAMP para a criaçom de infantários em galego sob a denominaçom ?Galescola?. Porém, esta denominaçom vinha e continua sendo utilizada por parte duma iniciativa civil, nucleada em torno da associaçom VOGAL (Viveiro e Observatório das Galescolas).

Segundo tem transcendido nas últimas horas, a Junta da Galiza visa pôr em andamento um programa para a criaçom de centros de infância de 0 a 3 anos em colaboraçom com a FEGAMP (Federaçom Galega de Municípios e Províncias), onde o galego seja a língua veicular e de ensino. Outras concreções do programa como a da habilitaçom lingüística dos docentes, virám a ser explicados e concretados provavelmente amanhã na apresentaçom do programa.

A toma do nome ?Galescola?, denominaçom que já vinha e continua sendo usado e difundido pola associaçom VOGAL (Viveiro e Observatório das Galescolas), iniciativa surgida no âmbito do reintegracionismo, e que nom lhe foi solicitada, demonstra mais uma vez o dinamismo do trabalho desenvolvido a diário desde o reintegracionismo na defesa, promoçom e valorizaçom da nossa língua.

A VOGAL, que nom foi consultada de forma prévia ao processo, manifesta no entanto, a sua vontade de dialogar para tratar de, entre todos, implementar um ensino galego e de qualidade tam necessário e importante para o futuro da nossa língua nesta faixa etária.

2 comentários

Comentário de: Enrique [Visitante]
Enrique

Mierda!

18-05-2006 @ 19:38
Comentário de: Vinseiro [Visitante]
Vinseiro

Dessejo de tudo coração que os deixem entrar em este projecto tão importante.

18-05-2006 @ 20:12