Categoria: 01. Apresentaçom

Neste Natal abramos-lhe as portas ao Apalpador !

18-12-2008

A Associação Vogal pede para celebrarmos todos estas festas recuperando uma figura tradicional do Natal galego como é a do Apalpador.

Aliás, e de acordo com o trabalho de recuperação deste personagem que se está a realizar por diferentes entidades do país, pedimos igualmente para que esta figura mítica que deixa umas castanhas aos nenos depois de lhes ter apalpado a barriguinha por ver se comeram bem, não contribua à uma simples comercialização das festas.

Como apontam desde diferentes coletivos, o Apalpador gosta de presentes feitos a mão!

Neste Natal, abramos-lhe as portas ao Apalpador!

Pequena apresentaçom da iniciativa Galescola

14-09-2005

Logotipo da Vogal

A iniciativa Galescola surge como resposta ao problema da escolarizaçom dos nenos e nenas galegofalantes nas cidades galegas. O nosso objectivo principal é criarmos uma rede de escolas onde as nossas crianças possam falar galego numa situaçom de normalidade.

A associaçom VOGAL (Viveiro e Observatório de Galescolas) foi constituída para definir e organizar o projecto, colaborar com as Galescolas, e actuar como coordenadora. Prestaremos apoio técnico, jurídico e financeiro, participando no capital social das escolas quando for necessário, e colaboraremos com organismos e associações que prossigam objectivos similares ou complementares.

Queremos criar escolas em regime de cooperativa, democráticas e participativas, oferecendo um ensino laico e de qualidade. As Galescolas serám multilingues, com o galego-português como língua veicular, e promover-se-ám as relações com as culturas lusófonas.

O nosso projecto está aberto a todas as pessoas. Queremos dar uma visom ampla da língua, na sua dimensom internacional, na que todos/as possamos sentir-nos a vontade.

Estamos formando um grupo para o nosso primeiro projecto: uma escola infantil em Vigo. O modelo organizativo será o de uma cooperativa de trabalho associado, que nos permite integrar o professorado, as mães e pais e a associaçom VOGAL.

Para mais informaçom:

Grupo Galescola