Amigos

Categoria: "Voluntários em acçom"

E da Grécia também chegam
Dimitra leva uns meses em Compostela. Vinda da Grécia, em concreto de Tesalonika, gosta de cidades grandes mas di que ficou encantada com Compostela, sobretodo polo número de actividades culturais que há. Ela é umha apaixonada por idiomas, de facto… more »
Escrito em 25-04-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Voluntári@s na Quintá
Mais umha foto d@s noss@s voluntári@s trabalhando! Desta vez é Nati quem nos envia umha foto com o seu aprendente, Jordi. Depois de vários encontros, Nati conta-nos que está muito contente com o seu aprendente e que a ideia do voluntariado tivo… more »
Escrito em 22-03-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Hoje Noelia, voluntária da Ilha de Arouça, conta-nos como estám resultando os seus encontros com Julia, umha rapariga de Varsóvia que está na Galiza para preparar umha tese sobre Rosalia de Castro. A mim interessa-me muito a cultura polaca, pois… more »
Escrito em 16-03-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Chije e Gerardo: Da Coreia à Galiza
Lee Chije é umha rapariga de 21 anos da Coreia do Sul que participa no programa de voluntariado. É umha das participantes mais activas e mais mediáticas, pois para além de interessar-se imensamente pola língua e cultura galegas e de aprender a um… more »
Escrito em 27-02-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Duas horas na Gramola
Olá! Som Gábri, estudo Filologia Portuguesa e som voluntário. Esta sexta eu e mais o meu aprendente, Guillem, um rapaz mallorquí que está a estudar Filologia Inglesa aqui, decidimos combinar por vez primeira. Antes nom puderamos por isso dos… more »
Escrito em 18-02-2007, na categoria: Voluntários em acçom
    O voluntariado pola língua é um programa gratuito que pretende pôr em contacto pessoas que falam galego habitualmente com pessoas que por diversas razonsnom tenhem maneira de treinar a língua oralmente para avançar na sua aquisiçom. No programa Voluntariado pola Língua participam pares de voluntários ou voluntárias e aprendentes: Os voluntários e voluntárias tenhem a oportunidade de introduzir outra pessoa no uso da língua oral, dando-lhe um ámbito de comunicaçom do qual o aprendente nom dispom. Se queres participar ou informar-te envia-nos um correio a voluntariado[arroba]agal-gz.org ou informa-te aqui. Se já participas conta-nos os teus encontros com o teu par e envia-nos as tuas fotos ao mail do voluntariado e publicaremo-las neste blogue.

      Busca

    powered by b2evolution