Amigos

Categoria: "Avisos"

VOLUNTARIADO 2.O
Depois da bem sucedida experiência do passado ano 2007 volta o Voluntariado pola língua numha versom 2.0 que convida a aproveitar as novas tecnologias para aprender e aperfeiçoar o uso oral do galego. Nesta nova ediçom do ano 2008 a essência do… more »
Escrito em 16-01-2008, na categoria: Avisos
E POR FIM... A FESTA!!!!
Com os primeiros seis meses de Voluntariado pola Língua chega o momento de valorizarmos o desenvolvimento da iniciativa. Será na próxima sexta-feira, dia 22, às 20h00 no Pichel. A PARTICIPAR TODO O MUNDO! Teremos umha merenda para acompanhar a… more »
Escrito em 20-06-2007, na categoria: Avisos
estas sim que se divertem...
Carme (a voluntária morena) e Aína (aprendente loira) levam já mais de dous meses a combinar... na festa comprovaremos os seus avanços linguísticos! Ainda falta muita gente por enviar a fotografia! a que esperades? more »
Escrito em 23-05-2007, na categoria: Avisos
E da Grécia também chegam
Dimitra leva uns meses em Compostela. Vinda da Grécia, em concreto de Tesalonika, gosta de cidades grandes mas di que ficou encantada com Compostela, sobretodo polo número de actividades culturais que há. Ela é umha apaixonada por idiomas, de facto… more »
Escrito em 25-04-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Ela também tem a sua camisola do voluntariado!!!!!
Se tu ainda nom a tens podes comprá-la lo local social da Gentalha. Som só 8 euros... a forma mais solidária de vestir. Lembra que esta é a nossa única forma de financiamento. more »
Escrito em 17-04-2007, na categoria: Avisos
Começa o voluntariado em Ponte Areias!!!
A Associaçom Cultural A Baiuca Vermelha começou a semana passada a desenvolver o programa do Voluntariado pola Língua com diversidade de aprendentes. Estam-se a aderir ao programa participantes muito diversos (galegos, espanhois, imigrantes… more »
Escrito em 28-03-2007, na categoria: Avisos
Silvia e Luzia rindo e aprendendo juntas
Nesta ocasiom é Luzia, activista da Gentalha conhecida por todos e todas nós (à direita da imagem), quem oferece o seu tempo e conhecimentos à Sílvia, umha rapariga espanhola que chegou a Compostela há mais dum ano para estudar escultura. Já som… more »
Escrito em 27-03-2007, na categoria: Avisos
Um aprendente avançado!
Francesc é valenciano, professor de catalám em Compostela e um aprendente avançado, já fala galego com soltura! Além de ter umha grande vontade de aperfeiçoá-lo, está interessado no reintegracionismo linguístico do galego com o português já… more »
Escrito em 26-03-2007, na categoria: Avisos
até as da sardenha querem falar galego!
Simona há já quase dous anos que está entre nós. Vinda da Sardenha, a principal razom para querer aprender a falar galego é ter feito bons amigos que usam esta língua, mas algumha relaçom deve ter também com a sua família falar normalmente em… more »
Escrito em 25-03-2007, na categoria: Avisos
Voluntári@s na Quintá
Mais umha foto d@s noss@s voluntári@s trabalhando! Desta vez é Nati quem nos envia umha foto com o seu aprendente, Jordi. Depois de vários encontros, Nati conta-nos que está muito contente com o seu aprendente e que a ideia do voluntariado tivo… more »
Escrito em 22-03-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Hoje Noelia, voluntária da Ilha de Arouça, conta-nos como estám resultando os seus encontros com Julia, umha rapariga de Varsóvia que está na Galiza para preparar umha tese sobre Rosalia de Castro. A mim interessa-me muito a cultura polaca, pois… more »
Escrito em 16-03-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
aprender e ensinar em simultáneo
Assim de animado estava ontem no Pichel este par de voluntária galega e aprendente brasileiro. Ou de voluntário brasileiro e aprendente galega?... Na verdade, e polo que pudemos comprovar, Marta e Luciano funcionam como aprendente e voluntário/a… more »
Escrito em 02-03-2007, na categoria: Avisos
que bonitas camisolas!!!
Por 8 eurinhos podedes ter umha camisola com a melhor marca possível: a do voluntariado lingüístico. Já sabedes que A Gentalha do Pichel e a AGAL somos organizaçons auto-geridas e que nom gozamos das ajudas nem dos subsídios de política… more »
Escrito em 02-03-2007, na categoria: Avisos
Chije e Gerardo: Da Coreia à Galiza
Lee Chije é umha rapariga de 21 anos da Coreia do Sul que participa no programa de voluntariado. É umha das participantes mais activas e mais mediáticas, pois para além de interessar-se imensamente pola língua e cultura galegas e de aprender a um… more »
Escrito em 27-02-2007, na categoria: Voluntários em acçom, Avisos
Ramón Payano
Vam 5 meses desde que Ricardo Ramón Payano aterrou na Galiza. Hoje trabalha na imprensa San Martin e após mostrar o seu interese em se desenvolver na nossa língua nacional, foi incorporado ao Voluntariado pola Língua. Bem-vindo Ricardo!!! more »
Escrito em 27-02-2007, na categoria: Avisos
Começa o voluntariado!
Como sabeis, a semana passada concertamos todos os pares, valorando os dados que nos deixastes nas listas, e começamos a contactar com os participantes no programa. Rapidamente, começarom a combinar as primeiras pessoas e a contar-nos as suas… more »
Escrito em 18-02-2007, na categoria: Avisos
    O voluntariado pola língua é um programa gratuito que pretende pôr em contacto pessoas que falam galego habitualmente com pessoas que por diversas razonsnom tenhem maneira de treinar a língua oralmente para avançar na sua aquisiçom. No programa Voluntariado pola Língua participam pares de voluntários ou voluntárias e aprendentes: Os voluntários e voluntárias tenhem a oportunidade de introduzir outra pessoa no uso da língua oral, dando-lhe um ámbito de comunicaçom do qual o aprendente nom dispom. Se queres participar ou informar-te envia-nos um correio a voluntariado[arroba]agal-gz.org ou informa-te aqui. Se já participas conta-nos os teus encontros com o teu par e envia-nos as tuas fotos ao mail do voluntariado e publicaremo-las neste blogue.

      Busca

    powered by b2evolution