Esta é umha versom antiga do documento!

Wiki reintegracionista da AGAL

A estratégia reintegracionista ou luso-brasileira para o galego trabalha sobre a base de a Galiza, Portugal e o Brasil compartilharem a mesma língua, na Galiza conhecida como galego e internacionalmente como português, no convencimento de que é a melhor estratégia para a nossa língua e para os seus falantes na Galiza.


Sobre esta base criou-se um movimento social muito abrangente que, baseado nos postulados da filosofia reintegracionista, trabalha pola regeneraçom da língua da Galiza.

Camisola do MDL e a Assembleia da Língua

Esta wiki pretende fornecer informações teóricas e práticas sobre o reintegracionismo, tanto sobre a filosofia como sobre o movimento social. Se bem que esta wiki seja da Associaçom Galega da Língua, e logicamente preste especial atençom a esta organizaçom reintegracionista, pretende dar umha visom geral sobre o reintegracionismo. Se notasse a falta de algumha informaçom ou detetasse algum erro, agradeceríamos que no-lo comunicasse enviado-nos umha mensagem de correio-e a , para assim podermos colmatar lacunas e/ou corrigir estas páginas.

Primeiras perguntas

Questons lingüísticas

O movimento reintegracionista

Viver na nossa língua

QR Code
QR Code pt_agal (generated for current page)