Planeta NH

O Planeta NH é um projeto lúdico criado na Galiza para toda a Lusofonia. Trata-se de um sítio de testes culturais elaborados por pessoas de todo o mundo, nomeadamente dos países que falam a nossa língua. Podes participar elaborando jogos sobre os teus temas de interesse. As categorias existentes som: A nossa língua, artes e letras, Ciências, Cidades NH, desportos, geografia, história, natureza, política, povos e culturas, religiom, som e imagem.

Eis alguns dos jogos elaborados por galegos e galegas: Cantigas populares galegas, Castelao, teatro da Galiza, Compostela, Ourense, rias e rios da Galiza, anaquismo na Galiza, nacionalismo espanhol, história da Galiza, árvores galegas e a suas folhas, raças domésticas galegas, espaços naturais galegos, nacionalismo galego contemporáneo, extrema-esquerda galega, os gaiteiros e a gaita de foles, rock galego.

Como nasceu? O lançamento do e-estraviz trouxo, entre outras bondades, uma série de jogos veiculados para o apuramento da nossa língua e que ficárom englobados sob o título de A Brincar com o e-estraviz. Valentim R. Fagim e Vítor Lourenço, webmaster do PGL na altura, recriárom a hipótese de essa ideia lúdica poder ser desenvolvida muito mais eficazmente. Depois de várias pesquisas encontrárom o software preciso para desenvolver a ideia inicial.

Em outubro de 2010 conta com 454 jogos, 9083 perguntas e 1095902 partidas iniciadas.

QR Code
QR Code pt_agal:a_associacom_galega_da_lingua:planeta_nh (generated for current page)