Esta é umha versom antiga do documento!

Conselhos para umha eficaz propagaçom do reintegracionismo na rede, e fora dela.

  • Cumpre ter boas maneiras, nom insultar, nom desconceituar, nom abusar do sarcasmo. A quem defende umha ideia nova interessa-lhe o debate civilizado, o intercâmbio de opiniões e dados. Se um debate degenerar numha discussom inçada de insultos e sarcasmos, o ruído amortece a mensagem e as velhas ideias prevalecem incontestadas. Portanto as discussões agres e insultuosas som do interesse do Statu Quo, nom dos defensores das novas ideias.
  • Cumpre ter paciência com o desconhecimento. Ninguém nasce aprendido, e no sistema de educaçom galego ensina-se apenas a versom oficial da questom da língua, ignorando quando nom ocultando, questons linguísticas básicas. Esperamos que esta wiki ajude a luitar contra essas carências.
  • Fazer finca-pé em ajudar. Quando alguém pede ajuda, ainda que a resposta seja trivial, deve receber ajuda, nom desqualificaçons. Alguém que recebe ajuda é um potencial aliado, alguém que recebe desqualificações é um potencial inimigo. Além disto umha comunidade prestes a ajudar vai ter sempre melhor imagem externa, e interna.
  • É bom salientar as histórias de sucesso, isto dá umha imagem positiva, tanto externa como interna, do movimento reintegracionista. Qual som as histórias de sucesso do reintegracionismo?, inúmeras. É bem sabido que os reintegracionistas temos à nossa disposiçom um grande número de livros em português, que podemos recepcionar umhas quantas televisões na nossa língua, que podemos escuitar muitas rádios lusófonas via Internet, etc. Dito assim, em geral causa um certo efeito, mas se falamos de exemplos particulares (recensons de livros, comentários sobre programas de TV, comentários sobre filmes,…), dumha maneira natural e continua, o efeito é outro.

Página inicial

QR Code
QR Code pt_agal:defesa_e_difusom_do_reintegracionismo (generated for current page)