Esta é umha versom antiga do documento!

GZe-ditora

Além de editar livros em papel, a AGAL tem umha editora virtual, GZe-ditora, que tem por missom dar a lume textos de criação literária bem como ensaios a questionar os mais variados temas, sobretudo os de cariz social. Os textos oscilam entre 10 e 40 páginas e o formato que se tem usado até o momento é o PDF.

Os textos editados até o momento, por ordem cronológica, som os seguintes:

  1. Temporada das Letras 2003. Publicaçom inaugural da GZe-ditora, no qual se estudam as figuras de Avilés de Taramancos e Luís de Camões.
  2. Cantares Vaqueiros. Poemário humorístico, assinado com o pseudónimo de “Subcomediante E-1” por um membro do Comité Homologador Central da Via Anti-Colonial Activa (VA-CA).
  3. Declaraçom de Independência dos Estados Unidos. A Declaraçom da Independência dos embrionários EUA continua a ser um texto pouco conhecido para boa parte dos europeus e europeias. Hoje mais do que nunca torna um texto conceptualmente interessante num mundo tam agitado.
  4. A guerra santa, e petroleira, de Bush filho. Livro de Carlos Taibo que esclarece algumhas das dimensões da crise internacional que, com traços mais ou menos claros, se revela desde o 11 de Setembro de 2001.
  5. Conclusons do I Fórum da Língua, evento organizado polo MDL que decorreu em Compostela o dia 28 de Fevereiro de 2004. Há também umha versom no AO.
  6. A euro-região económica de Galiza, Norte de Portugal, do economista Joám Lôpes Facal.
  7. O "Dia das Letras" no sistema literário galego, texto de Roberto Samartim cujo objectivo é tentar explicar brevemente a funçom que o DIA DAS LETRAS GALEGAS desempenhou e desempenha no Sistema Literário da Galiza desde a sua institucionalizaçom por parte da Real Academia Galega (RAG) em 17 de Maio de 1963.
  8. A sentença Eichman: A Liberdade de Expressão é mais que uma bandeira, nesta sentença o Supremo Tribunal dos Estados Unidos decidiu que “o Governo nom pode proibir a expressom de umha ideia polo simples facto de a sociedade a encontrar ofensiva ou desagradável”, em referência à queima da bandeira dos Estados Unidos da América como acto de protesto político.
  9. Breves anotaçons sobre a relaçom Galiza-Portugal na Banda Desenhada, trabalho de Kike Benlloch acerca da BD e a cidade de Ourense como nexo da BD galega com Portugal.
QR Code
QR Code pt_agal:que_e_a_agal:gze_ditora (generated for current page)