Diferenças

Esta página mostra as diferenças entre a revisom do documento que escolheu e a versom actual.


Ligaçom para esta vista de comparaçom

pt_agal:que_e_o_portal_galego_da_lingua [24/03/2012 15:38]
ramom
pt_agal:que_e_o_portal_galego_da_lingua [24/03/2012 15:43] (Actual)
ramom
Linha 1: Linha 1:
 ====== Que é o Portal Galego da Língua ====== ====== Que é o Portal Galego da Língua ======
  
 +<WRAP justify>
 O //Portal Galego da Língua// é o principal sítio na rede que informa da atualidade da língua e cultura dumha óptica galega. É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL). O //Portal Galego da Língua// é o principal sítio na rede que informa da atualidade da língua e cultura dumha óptica galega. É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL).
  
 O PGL é herdeiro direto dos primeiros trabalhos na rede iniciados em 1999 pola AGAL, com a página web lançada da mao do professor José Henrique Peres Rodrigues; em Setembro de 2001 nasceu um novo sítio corporativo, impulsionado polo novo Conselho presidido por Bernardo Penabade. Esse novo site começou a incorporar notícias e aos poucos meses resultou no projeto atual, lançado em maio de 2002, cujo nome é devido a Miguel R. Penas. O PGL é herdeiro direto dos primeiros trabalhos na rede iniciados em 1999 pola AGAL, com a página web lançada da mao do professor José Henrique Peres Rodrigues; em Setembro de 2001 nasceu um novo sítio corporativo, impulsionado polo novo Conselho presidido por Bernardo Penabade. Esse novo site começou a incorporar notícias e aos poucos meses resultou no projeto atual, lançado em maio de 2002, cujo nome é devido a Miguel R. Penas.
 +</WRAP>
  
-<WRAP column 40%>+<WRAP justify column 40%>
 Entre 2002 e 2008 fôrom inúmeras as colaboraçons recebidas, e as quase cem mil visitas mensais confirmam o seguimento e impacto do projeto, com mais de 4.500 artigos publicados durante os seus seis anos de vida, entre os quais 500 peças de opiniom, além de muitas outras secçons, todas voltadas para aproximar a estratégia luso-brasileira de umha maneira simples e didática. Entre 2002 e 2008 fôrom inúmeras as colaboraçons recebidas, e as quase cem mil visitas mensais confirmam o seguimento e impacto do projeto, com mais de 4.500 artigos publicados durante os seus seis anos de vida, entre os quais 500 peças de opiniom, além de muitas outras secçons, todas voltadas para aproximar a estratégia luso-brasileira de umha maneira simples e didática.
  
Linha 22: Linha 24:
 <WRAP clear></WRAP> <WRAP clear></WRAP>
  
 +<WRAP justify>
 Ainda, surgiu o Canal Aberto, espaço dirigido especialmente a acolher contributos ocasionais ou de outras temáticas. Por seu lado, a AGAL conservou um espaço para as suas próprias notícias, embora o resto das suas informaçons mostram-se na sua própria [[http://www.agal-gz.org/corporativo/|web corporativa]]. Ainda, surgiu o Canal Aberto, espaço dirigido especialmente a acolher contributos ocasionais ou de outras temáticas. Por seu lado, a AGAL conservou um espaço para as suas próprias notícias, embora o resto das suas informaçons mostram-se na sua própria [[http://www.agal-gz.org/corporativo/|web corporativa]].
  
Linha 28: Linha 30:
  
 Outros sites associados ao PGL som a loja on-line imperdível e o dicionário e-estraviz, o mais completo dicionário galego.  Outros sites associados ao PGL som a loja on-line imperdível e o dicionário e-estraviz, o mais completo dicionário galego. 
 +</WRAP>
  
 <WRAP column 40%> <WRAP column 40%>
Linha 39: Linha 42:
 \\ \\
  
 +<WRAP justify>
 Finalmente lembramos dous sites associados que já nom estám activos, apesar do seu sucesso de público, por dificuldades técnicas de manutençom, os Foros PGL e o Planeta NH, site lúdico com questionários culturais. Em ambos casos os softwares que permitiam a sua existência fôrom descontinuados, fazendo-os muito vulneráveis a ataques externos. Porém ainda é possível consultar as mensagens velhas dos [[http://www.pglingua.org/foros/|Foros PGL]] Finalmente lembramos dous sites associados que já nom estám activos, apesar do seu sucesso de público, por dificuldades técnicas de manutençom, os Foros PGL e o Planeta NH, site lúdico com questionários culturais. Em ambos casos os softwares que permitiam a sua existência fôrom descontinuados, fazendo-os muito vulneráveis a ataques externos. Porém ainda é possível consultar as mensagens velhas dos [[http://www.pglingua.org/foros/|Foros PGL]]
 +</WRAP>
  
 <WRAP column 40%> <WRAP column 40%>
QR Code
QR Code pt_agal:que_e_o_portal_galego_da_lingua (generated for current page)