05-09-2008

  17:08:17, por Lugris   , 418 palavras  
Categorias: Gz é bem pequena, Estam tolos estes espanhois, Stop hipocrisia!

Mondariz? Nom obrigado!

Mondariz? Nom obrigado!
Mondariz? Nom obrigado!

Depois da declaraçom do autodenominado "Clube Financieiro Vigo", várias pessoas contactarom com algumhas das empresas que fam parte desse "selecto" grupelho, entre elas Águas de Mondariz, para amosar-lhe o seu desacordo com um documento que atacava, frontalmente, a nossa língua, a nossa cultura, a nossa própria identidade, individual e colectiva, como galegas/os e como povo galego.

Esta empresa, Águas de Mondariz, respostou em termos que parecem umha paródia dos tópicos de entidades paranoicas, tipo "Galicia Bilingüe".

Depois disso, já som várias as pessoas que tenhem contactado novamente com Águas de Mondariz, para fazer-lhes saber que nom seguiram sendo consumidoras dos seus produtos.

Eu também lhes escrevim o correio que podedes ver mais abaixo, e, desde aqui, animo a todas as pessoas que leam este blogue a participar em todas quantas campanhas se ponham em marcha de boicote aos produtos de Mondariz, e a todas quantas empresas tenham atitudes semelhantes, e a enviar-lhe correios semelhantes.

Esta é a carta que lhes enviei hoje mesmo.

Senhores Água de Mondariz,

Escrevo-lhes desde o Bierzo, território galegófono sob administraçom da Comunidade Autónoma de Castela e Leom porque desejo expressar-lhes a minha irrevocável decisom como consumidor de DEIXAR DE COMPRAR a sua água e convidar a TODAS AS MINHAS AMIZADES que deixem de adquirir os seus produtos.

Os motivos som, como já vostés sabem, as últimas declaraçons do Clube Financeiro de Vigo a respeito da língua, que vostés decidirom apoiar, e as respostas insultantes cara a nossa língua e cultura que estám a dar às queijas que muitas pessoas já lhe estam fazendo chegar.

Se vostedes pensam que a língua galega é "una fuente de riqueza cultural, magia inspiracional y de melodía poética", e nom um instrumento de comunicaçom próprio que devemos defender, potenciar e promover, umha ferramenta de trabalho, e umha mostra de identidade com a que apresentar-nos ante o mundo inteiro, eu e outras muitas pessoas decidimos que comprar os seus produtos é colaborar com a campanha de ataques contra a língua galega que a direita espanholista esta (estades) a promover.

Enviarei cópia deste correio a todos os meus contactos de internet, e colaborarei em todas as campanhas que se ponham em marcha para boicotar e contrapublicitar os seus produtos, até que mudem a sua opiniom e a sua postura com respeito à língua galega.

Igor Lugris Alvares.
Poeta, escritor e ex-consumidor de Água de Mondariz

2 comentários

Comentário de: orensano [Visitante]
orensano

Agua de Mondariz = Moito Boa

29-09-2008 @ 14:52
Comentário de: igor [Membro]  
Lugris

Orensano:
penso que nom a provache bem. A água de Mondariz, nom sabe, ou melhor dito: sabe mal, nom sabe bem. E, para além disso, parece que também nom sabe falar bem…
Água da bilha, ou das fontes naturais do nosso país, essa sim que é água boa!

29-09-2008 @ 15:50