Ciclo Cinema: Resistências desde a periferia

Ciclo Cinema: Resistências desde a periferia

15-11-2010

cartaz cineforum

A Esmorga Blogue - Esta quinta-feira, 18 de Novembro, às 20h30, retomamos o Ciclo de Cinema Resistências desde a Periferia no Centro Social A Esmorga com a projecçom do filme argentino Antigua Vida Mía dirigida por Hector Olivera em 2001.

Desta volta, o tema escolhido polxs organizadores do cine-fórum é a violência de gênero. De facto, este 25 de novembro, celebra-se em todo o mundo o Dia Internacional contra a Violência de Gênero. Após a projecçom haverá um colóquio.

O filme conta a história de Josefa e Violeta, amigas desde sempre. Josefa é umha reconhecida cantora espanhola casada com o seu avogado e com dous filhos; Violeta está casada com um escritor mais velho do que ela e quere ter um filho. Tudo complica-se quando Violeta começa a sofrer maus tratos por parte do homem. Eis o detonante para que as duas mulheres se decataren de que viviam enganadas e nem tudo o que as arrodeiava era perfeito.

Resistências desde a periferia nasce como um ciclo de cine-fórums que terám lugar ao longo do ano (um cada mês) e é fruto da inquedança dum grupo de moças e moços de Ourense por contribuír a criar espaços de debate e reflexom. A organizaçom deste ciclo de cinema parte da planificaçom de 3 temas com os seus correspondentes filmes (ver mais abaixo) mas está aberto à participaçom para a organizaçom das projecçons de 2011 para todo aquel que tenha interese em achegar propostas e participar desta iniciativa. (contacto através de: resistenciasdp[arroba]gmail.com ).

Escrito ?s 14:41:36 nas castegorias: Actividades
por csesmorga   , 243 palavras, 364 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano
      Abril 2024
      Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
       << <   > >>
      1 2 3 4 5 6 7
      8 9 10 11 12 13 14
      15 16 17 18 19 20 21
      22 23 24 25 26 27 28
      29 30          

      Busca

      powered by b2evolution