VI Jornadas de Agroecologia

VI Jornadas de Agroecologia

02-04-2012

Já estám aqui de novo as Jornadas de Agroecologia...e vam seis ediçons

As VI Jornadas de Agroecologia de Ourense mostram mais umha vez a consolidaçom dos projectos sociais, culturais e ecologistas que se levam a cabo na cidade de Ourense. A Esmorga, Amigos da Terra, Semente, Sem Um Cam, Sustinea e Verdegaia apresentam durante quase 20 dias com todo tipo de actividades o trabalho realizado conjuntamente durante os últimos meses para que seja cada vez mais visível, para que cada ano tenham mais voz todos aquelas projectos alternativos centrados no compromisso com a justiça social e ecológica.

Continua:

Mais um ano, as Jornadas de Agroecologia oferecem achegarmo-nos, se calhar um bocado mais ao mundo que todas desejamos como nosso: um mundo no actuemos de jeito activo contra um modelo de produçom agrícola e gadeiro intensivo e aberrante, potenciado por interesses económicos e comerciais insensíveis a qualquer consideraçom com a saúde pública, do bem-estar animal, de respecto ao meio natural e as culturas labregas.

Produz, compra e...incinera

Desta vez, pousamos olho sobre o modelo produtivo e de consumo vigente, nomeadamente na parte que atinge à gestom dos resíduos. O projeto da Xunta de autorizar a instalaçom da conhecida como Sogama Sul, nos montes do Irijo despertou o debate e a indignaçom no lugar e nas comarcas limítrofes.

Falamos duma planta de incineraçom, que nom de recuperaçom ou reciclagem de residuos urbanos, que representa como poucos a inoperancia e insustentabilidade dum sistema que sob o pretexto de gerar uns hipotéticos postos de trabalho, condena à miséria e à degradaçom ambiental a um território do interior da Galiza, historicamente marginado. Além de mais, a instalaçom da planta suporia o golpe de graça a labregas e gandeiras, muitas delas sócias da cooperativa Loureiro que se tornou um referente dentro da produçom ecológica.

Perante esta situaçom, a agroecologia tem muito a aportar. Assim, da mesma maneira que em anos anteriores, tencionamos que as jornadas sirvam de altifalante ao debate, à reflexom e ao apoio a todos aqueles projetos que construem dia a dia discurso e alternativas reais às soluçons tipo SOGAMA, reflexo da faciana mais destrutiva e intransigente do sistema que nos tocou viver.

Falaremos como todos os anos de economia, de gênero, trabalho em rede, gestom de recursos, consumo responsável, finanças éticas; conheceremos e visitaremos projectos agroecológicos, ou intercambiaremos sementes entre outras actividades.

Continuando o modelo de financiaçom das ediçons anteriores das jornadas, desde a organizaçom optomas por un evento autogestionário, que se sustenta através das aportações individuais nas diferentes actividades lúdicas que se organizam, além da organizaçom dum serám com a colaboraçom desinteresada de vários colectivos de música e baile tradicional. Este compromisso de autogestom constitui uma aporta pola independência e o afortalamento das redes sociais como vozeiro do cidadania.

Ver Programa de atividades 2012

Escrito às 18:41:18 nas castegorias: Eventos, Jornadas
por vmlp Email , 459 palavras, 942 visualizaçons   Português (GZ)   Chuza!

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano

    mais webs esmorganas

    Jornadas de Agroecologia Jornadas de Saúde Jornadas de Língua Jornadas de História da Galiza

    Outras ligações

    Turismo de Ourense

    Estatísticas Blogue



    Novembro 2014
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30

    Busca

    Ligações

    Aguilhoar - Ginzo de Límia
    Arrincadeira - O Ribeiro
    Fundaçom Artábria - Ferrol
    Aturujo - Local Social - Boiro
    Baiuca Vermelha - Ponte Areias
    A Cova dos Ratos - Vigo
    Local Social Faísca - Vigo
    Gentalha do Pichel - Compostela
    C.S. Gomes Gaioso - Corunha
    Henriqueta Outeiro - Compostela
    Mádia Leva - Lugo
    Revira - Ponte Vedra
    A Revolta - Vigo
    C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia
    Sociedade Cultural e Desportiva do Condado - Salvaterra de Minho
    A Tiradoura - Reboredo (Cangas)
    Kolektivo O Guindastre

    Portal Galego da Língua
    Planeta NH
    Dicionário Estraviz Electrónico
    Fórum PGL
    Movimento Defesa da Língua
    Movimento Social Ourensano
powered by b2evolution free blog software