VI Jornadas de Agroecologia

VI Jornadas de Agroecologia

02-04-2012

Já estám aqui de novo as Jornadas de Agroecologia...e vam seis ediçons

As VI Jornadas de Agroecologia de Ourense mostram mais umha vez a consolidaçom dos projectos sociais, culturais e ecologistas que se levam a cabo na cidade de Ourense. A Esmorga, Amigos da Terra, Semente, Sem Um Cam, Sustinea e Verdegaia apresentam durante quase 20 dias com todo tipo de actividades o trabalho realizado conjuntamente durante os últimos meses para que seja cada vez mais visível, para que cada ano tenham mais voz todos aquelas projectos alternativos centrados no compromisso com a justiça social e ecológica.

Mais um ano, as Jornadas de Agroecologia oferecem achegarmo-nos, se calhar um bocado mais ao mundo que todas desejamos como nosso: um mundo no actuemos de jeito activo contra um modelo de produçom agrícola e gadeiro intensivo e aberrante, potenciado por interesses económicos e comerciais insensíveis a qualquer consideraçom com a saúde pública, do bem-estar animal, de respecto ao meio natural e as culturas labregas.

Produz, compra e...incinera

Desta vez, pousamos olho sobre o modelo produtivo e de consumo vigente, nomeadamente na parte que atinge à gestom dos resíduos. O projeto da Xunta de autorizar a instalaçom da conhecida como Sogama Sul, nos montes do Irijo despertou o debate e a indignaçom no lugar e nas comarcas limítrofes.

Falamos duma planta de incineraçom, que nom de recuperaçom ou reciclagem de residuos urbanos, que representa como poucos a inoperancia e insustentabilidade dum sistema que sob o pretexto de gerar uns hipotéticos postos de trabalho, condena à miséria e à degradaçom ambiental a um território do interior da Galiza, historicamente marginado. Além de mais, a instalaçom da planta suporia o golpe de graça a labregas e gandeiras, muitas delas sócias da cooperativa Loureiro que se tornou um referente dentro da produçom ecológica.

Perante esta situaçom, a agroecologia tem muito a aportar. Assim, da mesma maneira que em anos anteriores, tencionamos que as jornadas sirvam de altifalante ao debate, à reflexom e ao apoio a todos aqueles projetos que construem dia a dia discurso e alternativas reais às soluçons tipo SOGAMA, reflexo da faciana mais destrutiva e intransigente do sistema que nos tocou viver.

Falaremos como todos os anos de economia, de gênero, trabalho em rede, gestom de recursos, consumo responsável, finanças éticas; conheceremos e visitaremos projectos agroecológicos, ou intercambiaremos sementes entre outras actividades.

Continuando o modelo de financiaçom das ediçons anteriores das jornadas, desde a organizaçom optomas por un evento autogestionário, que se sustenta através das aportações individuais nas diferentes actividades lúdicas que se organizam, além da organizaçom dum serám com a colaboraçom desinteresada de vários colectivos de música e baile tradicional. Este compromisso de autogestom constitui uma aporta pola independência e o afortalamento das redes sociais como vozeiro do cidadania.

Ver Programa de atividades 2012

Escrito ?s 18:41:18 nas castegorias: Eventos, Jornadas
por Lourenço Peres   , 459 palavras, 1640 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A Esmorga somos cada vez mais pessoas que apostamos pelo activismo social e cultural comprometido com a realidade em que vivemos.

    Trabalhamos para promover a língua e a cultura galegas, a sensibilidade para com o meio ambiente e a solidariedade entre as pessoas e os povos.

    Torna-te esmorgan@

    O entusiasmo, o espírito positivo, o empenho e a diversão são as nossas ferramentas de trabalho para construir tijolo a tijolo um mundo mais justo e agradável para tod@s.

    A porta da Esmorga está aberta para qualquer pessoa que queira conhecer-nos ou mergulhar neste projecto.

    ASSOCIA-TE!Torna-te esmorgan@
    Inscrição on-line



    http://aesmorga.agal-gz.org

    aesmorga[arroba]agal-gz.org

    Facebook esmorgano Flickr esmorgano Calendário esmorgano
      Abril 2024
      Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
       << <   > >>
      1 2 3 4 5 6 7
      8 9 10 11 12 13 14
      15 16 17 18 19 20 21
      22 23 24 25 26 27 28
      29 30          

      Busca

      powered by b2evolution CMS