Book-crossing chega a Lugo

Book-crossing chega a Lugo

08-06-2005

clique para ver cartaz Dentro da III Festa pola Língua, Alto Minho organiza um acto de "liberaçom de livros" (book-crossing) .
O acto de book-crossing será um reparto de uns 75 livros em galego e português a toda pessoa que queira acudir ao local e participar no "cruzamento de livros". Trata-se de que as pessoas que levem os livros os leiam. Para isso dara-se um mês de praço e depois será quando fagamos a "libertaçom" dos livros polas ruas e praças de Lugo.

Colabora o Movimento Defesa da Língua (MDL)

Por volta de 75 livros galegos e portugueses seram libertados nas praças e ruas de Lugo, no comprimento e largura de toda a cidade.

Começaremos por explicar durante a III Festa pola Língua o procedimento aos assistentes, que depois levarám o livro para a sua casa e terám um mês de praço para o ler. Uma vez concluído esse mês, será quando sejam libertados os livros em plena rua.

Cada livro está identificado com um código que permite seguir o seu percurso de mao em mao, pessoa em pessoa, cidade em cidade ou país em país através do site www.gz.bookcrossing.com.

A ideia é pôr em andamento umha iniciativa de bookcrossing partindo da cidade de Lugo com ocasiom da Festa pola Língua. A actividade consistiria em ?libertar? arredor de 75 livros galegos e portugueses pola cidade com a intençom de que os passeantes os recolham e os libertem novamente depois da sua leitura.

Aliás, pretende-se que a cidadania se some a esta iniciativa libertando os seus próprios livros e conseguindo criar, ao longo do tempo, umha tradiçom de bookcrossing em Lugo que se artelhe especialmente arredor do Dia das Letras e o Mês da Língua que Alto Minho leva organizando 3 anos.

A actividade estará monitorizada através dumha web em que se detalha a localizaçom de cada livro e o percorrido de vai fazendo de possuidor em possuidor.

Para evitar problemas climatológicos, cada livro irá dentro dumha saqueta hermética de plástico, que levará no exterior o autocolante com o nome da actividade, as organizações que a convocam e o endereço web. Aliás, no interior de cada obra outro autocolante incluirá o número com que o livro está registado na web e explicará brevemente o funcionamento do bookcrossing.

Trata-se esta dumha iniciativa pioneira na Galiza onde o bookcrossing é ainda umha prática muito recente (os primeiros livros foram libertados há pouco mais dum ano em Ponte Vedra) e que aliás se circunscreve a obras escritas na nossa língua nas suas variantes do aquém e do além Minho.

para mais informaçom clique na página seguinte:

Páginas: 1· 2

Escrito ?s 12:14:08 nas castegorias: Actividades
por a.minho   , 1431 palavras, 548 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

      A Associaçom Alto Minho é um projecto cultural da cidade de Lugo.

      Nasce do Colectivo Reintegracionista Alto Minho que desde o ano 1993 agrupa um grupo de pessoas decididas a dinamizar a língua e cultura galega na nossa cidade e a sua Comarca.

      Para conseguir isto marcou-se como primeiro objectivo a abertura de um Centro Social, que depois de muitos esforços foi inaugurado o 25 de Abril de 2001.

      Os nossos objectivos som promover quaisquer actividades culturais que tenham como finalidade a defensa da nossa cultura, abrangendo a língua, a literatura, a história, a música, a gastronomia, as artes etc..

      Pode contactar escrevendo para info[@]altominho.org

      Busca

      powered by b2evolution free blog software