Mesa redonda: as agressons ambientais na ria

Mesa redonda: as agressons ambientais na ria

05-11-09

A RÍA NON SE VENDE organizou para este Sábado dia 7 de Novembro às 19:00 hrs. no Auditório da antiga Reitoria (Rua Areal nº46, Vigo) umha mesa redonda sobre as agressons ambientais na ria de Vigo na que intervirám Manuel E. Garci (biólogo e realizador submarino), Jaime Peón (professor da Universidade de Vigo), Evaristo Fernández (Patrom Maior da Confraria de Cangas) e Santiago Palas (biólogo).

null

Os elevados niveis de contaminaçom da Ria de Vigo, unidos ao alarmante processo de destruiçom da paisagem e da natureza no seu litoral, constituem a principal preocupaçom e a razom de ser desta rede de colectivos que chamamos A RÍA NON SE VENDE.

A constante construiçom de recheios, portos desportivos, peiraos e outras modificaçons artificiais da costa, estám produzindo um grave dano ao delicado equilíbrio ecológico da Ria, pondo em perigo a sua extra-ordinária riqueza e diversidade biológica. Significam também, polo tanto, um grave risco para o nosso principal recurso natural: a riqueza marisqueira e pesqueira do Mar de Vigo.

Foi esta funda preocupaçom a que lhes moveu a buscar a presença de técnicos, professores e gentes do mar para reuni-los em torno a uma mesa com o objecto de inter-cambiar opinions, ideias e conhecimentos na procura das urgentes soluçons que em estes momentos difíciles a Ria necessita.

O acto servirá também como presentaçom da manifestaçom que, baixo o lema "Massó, Bouzas, Areal, Teis, Chapela: OS RECHEOS MATAN Á RÍA" terá lugar em Vigo o próximo Sábado 14 de Novembro às 19:00 hrs. desde a Gram Via (Praça dos Cabalos) á Praça da Estrela (Autoridade Portuária).

Escrito ?s 19:47:13 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 257 palavras, 321 views     Chuza!

Ainda sem comentários