Causa Galiza reactiva a reivindicaçom da autodeterminaçom

Causa Galiza reactiva a reivindicaçom da autodeterminaçom

03-12-09

null

As celebraçons oficiais do 31º aniversário da aprobaçom da Carta Magna espanhola contaram á sua frente, mas um ano, com o imprescindível contraponto do programa de actos convocado por Causa Galiza para 6 de Dezembro. Umha intensa campanha agitativa prévia nas comarcas, onde se celebrarom um total de 11 assembleias; a celebraçom de umha manifestaçom nacional para exigir o reconhecemento do direito de autodeterminaçom, um jantar popular e o programa de concertos configuran as actividades planificadas polo foro soberanista. Fontes da portavocia colectiva de Causa Galiza asegurárom que ?a campanha de 6 de Dezembro é um ponto de saída para umha dinámica de trabalho permanente que visa socializar a necessidade urgente que temos da autodeterminaçom?.

A mobilizaçom convocada por Causa Galiza por terceiro ano consecutivo em 6 de Dezembro partirá às 12 da manhá da Alameda de Compostela. A legenda sob a que centos de galegas e galegos exigiremos o direito de autodeterminaçom para o País é Sobre nós decidirmos nós. Soberania é democracia. Causa Galiza cursou as preceptivas solicitudes e comunicaçons ante a Delegación del Gobierno de España e as autoridades municipais de Compostela para que a massa social independentista e soberanista poda exercer em liberdade e sem coacçons policiais o seu direito de reuniom e manifestaçom, umha vez que no passado, tanto em 6 de Dezembro como em 25 de Julho a mobilizaçom autodeterminista estivera submetida a umha intensa pressom das FSE.

A mobilizaçom de 6 de Dezembro rematará na Praça do Toral. Ali dará-se leitura ao manifesto Nem Autonomia, nem Constituiçom espanhola, nem Estatuto de Naçom: Galiza pola Autodeterminaçom. Aliás, a organizaçom do encerramento do acto anunciou que este se diferenciará dos remates tradicionais das manifestaçons, incluindo além das intervençons políticas , actuaçons musicais. Actuará o grupo ?Bouba Pandereteiras? e um quinteto tradicional formado por dous gaiteiros, um tamborileiro, um bombeiro e um acordeonista que tambem nos acompanharám no jantar posterior.

A seguir da manifestaçom está programado um jantar popular baixo cuberto na Alameda de Compostela que se iniciará por volta das 15:00 h. Causa Galiza informa de que nas semanas prévias procederá-se à venda de bónus de 12? nos centros sociais galegos para participar no jantar. O jantar popular estará amenizado pola actuaçom de Homes sem Medo e a continuaçom projectará-se um especial audiovisual do colectivo GZvídeos.

A continuaçom, a partir as 19:30 h. celebrará-se um concerto no que intervirám Míni e Mero, Homes sem Medo, Leo e Arremecaghona, Ultraqans e Ataque Escampe.

Animamos todos os galegos e galegas conscientes da situaçom actual do País a somar esforços, tanto na campanha informativa que se está a desenvolver nestes momentos como nos actos projectados para este 6 de Dezembro. Trabalhamos num presente de luita para construir um futuro nosso.

Avante a luita pola autodeterminaçom!

Viva Galiza ceive!

null

Escrito ?s 19:08:57 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 0 palavras, 513 views     Chuza!

Ainda sem comentários