PROJECÇOM DE: MEMÓRIA, DIGNIDADE E LUITA

PROJECÇOM DE: MEMÓRIA, DIGNIDADE E LUITA

26-05-10

Na quinta-feira dia 27 às 20h30 projectamos no centro social o documentário "Memória, dignidade e luita" elaborado pola plataforma antifascista de Madrid.
O rei e chefe do estado espanhol Juan Carlos I foi nomeado e educado pola ditadura de Franco.
Quando na televisom nos dam liçons de memória histórica, omitem que a "transiçom" nom foi mais que umha maneira de fortalecer o modelo económico capitalista. Sem resistência social achairamos-lhe o caminho para os negócios, achárom com acerto. Sem movimento obreiro combativo haverá mais benefícios para os nossos petos empresariais, celebrárom. Fizérom um franquismo sem Franco e o apresentárom como "a chegada da democracia". Aplastárom a consciência de classe e a memória das/os luitadoras/es, com subtileza isso sim, para que o tiunfo do capital for assumido como o triunfo do povo. E se embebedárom nos seus próprios aplausos.
A chegada da democracia é a história que escrevérom os donos do dinheiro e os seus sentinelas fascistas. Agora nós, as/os escravas/os em rebeldia, vamos reescrever a história, rachar a realidade imposta. Deitar luz revolucionária sobre a obscuridade franquista com a coerência das/os que nem esquecem nem perdoam.
A memória, a dignidade e a luita, continuam.

Escrito ?s 12:28:44 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 192 palavras, 857 views     Chuza!

Ainda sem comentários