SOBERANIA ALIMENTAR

SOBERANIA ALIMENTAR

24-11-10

Sob a legenda "Alternativas reais de consumo consciente" no próximo domingo dia 28 às 18h30 terá lugar umha palestra no nosso centro social. O acto conta como convidados com a presença do Grupo de consumo de Moanha e da Cooperativa Árvore.
Desde o Centro Social Revolta tentamos comprometer-nos e trabalhar activamente pola soberania alimentar e o consumo consciente e responsável. Com este objectivo organizamos esta actividade como primeiro passo para a criaçom dum grupo de consumo em Vigo segundo os seguintes princípios:

1.Consumo de produtos ecológicos.
2.Eliminaçom de intermediários que elevam o custo do preço dos alimentos de forma inecessária. Deste jeito as pessoas que produzem recebem um preço justo, e as pessoas que consumimos pagamos um preço justo.
3.Possibilidade de conhecer directamente à gente que nos alimenta: o jeito no que trabalham, as problemáticas que lhes afectam, as diferentes possibilidades de colaboraçom entre as duas partes,...
4.Conhecimento de outra gente do nosso bairro, fortalecendo os laços entre vizinhas e vizinhos e desfrutando de realizar actividades saudáveis em companhia.
5.Procura por manter formas de vida dignas e sustentáveis: mantendo um meio rural vivo, mesmo perto dos núcleos de maior tamanho.
6.Rachar com a dependência na importaçom de produtos de outros países consumindo alimentos produzidos na Galiza.

Escrito ?s 23:11:57 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 205 palavras, 1097 views     Chuza!

Ainda sem comentários