DESPEJO DA CASA DAS ATOCHAS NA CORUNHA

DESPEJO DA CASA DAS ATOCHAS NA CORUNHA

12-04-11

Despejada a Casa das Atochas. Nestes momentos já nom fica nengum d@s noss@s companheir@s na Casa. Vários operários estám a rachar com os telhados, janelas, etc.

Convoca-se à populaçom a umha concentraçom no Obelisco da Corunha esta mesma tarde, da terça-feira 12 de abril, às 20h, assim coma a umha manifestaçom em repulsa do acontecido hoje o sábado 16 de abril às 18h no Campo da lenha.
Porém, os criminais económicos nom podem com aqueles e aquelas que propagam outros jeitos de vida. Nem o uso da força das autoridades fai calar a umha populaçom hoje mais pobre social, política e culturalmente. E resulta bem significativo que se esté nestes momentos a destroçar fisicamente a Casa: de espaço que a empresa de acossamento e coacçons -o agente urbanizador Juan Pérez Paz S.L.- tinha em estado de abandono, agora passa directamente a espaço valeiro. A vida sobra. Mas haberá mais Casas das Atochas e mais vizinh@s inteligentes que destruam a cobiça e reconheçam a luita solidária e de proveito do grupo de pessoas que ali estivérom e que por ali passárom, durante os seus mais de 3 anos de existência.

Escrito ?s 17:33:54 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 186 palavras, 338 views     Chuza!

Ainda sem comentários