BEM-VINDO UGIO!

BEM-VINDO UGIO!

02-05-11

Hoje, 2 de maio de 2011, após quatro anos e nove meses de cativeiro e depois de ter sido dispersado polos cárceres de Navalcarnero, Soto del Real, Cáceres e Puerto de Santamaria, nesta manhá o militante independentista Ugio Caamanho  abandonava a prisom de Dueñas, Palencia. Familiares e amigos do ex-preso independentista aguardam-no às portas da cadeia. Momentos depois tomavam rumo à Terra.

O organismo ceivar prepara um recebimento popular em Compostela para o vindouro dia 7. Será às 20:30h na Praça do Toural.

Natural da comarca compostelana começa de mui novo a tomar consciência em ambientes nacionalistas e independentistas. Passando a se organizar na, ainda recém criada, Assembleia da Mocidade Independentista, da qual será umha das suas cabeças visíveis e envolvéndo-se em diferentes projectos de defesa da Terra, desde o estudantil em EI (Estudantes Independentistas) nomeadamente na Universidade de Compostela onde estudou Económicas, a defesa da língua, meio-ambiente, no vizinhal, e passa a ser um dos fundadores do Centro Social A Fouce, de Ames. Também formou parte de outros projectos políticos como Nós-Unidade Popular.

Foi detido em 2005 acusado de um ?delito de estragos terroristas? por umha sabotagem numha sucursal de Caixa Galicia em Santiago de Compostela nas vésperas do Dia da Pátria Galega do mesmo ano, sendo encarcerado sobre aplicaçom da legislaçom anti-terrorista, trasladado a Madrid à Audiência Nacional e posteriormente dispersado a diferentes cárceres espanholas, onde será submetido a isolamento permanente e aplicando-lhe todas as excepçons penitenciárias.

Julgado em 2008, junto com Xiana Gómes, sai em liberdade ao ter cumprido más da metade da condea à qual é sentenciado pola Audiência Nacional, e ser apresentado recurso ante o Tribunal Supremo. Se bem, tras umha breve saida em liberdade volta a ser detido, em A Corunha, para cumprir a condea ?pendente?. Novamente será dispersado e submetido a intervençom de comunicaçons, restricçons nas visitas e correspondência e isolamento.

Escrito ?s 22:34:19 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 303 palavras, 515 views     Chuza!

Ainda sem comentários