GREVE POLA LÍNGUA NO ENSINO MEIO

GREVE POLA LÍNGUA NO ENSINO MEIO

11-05-11

O Foro da Mocidade de Vigo convoca para esta quinta-feira dia 12 de maio umha greve no ensino meio e manifestaçom (12h00 desde a Pça. das Travesas), POR UM ENSINO EM GALEGO!

12 de Maio: Por um ensino em galego
Greve geral nacional no ensino meio.

Por quê?

-Porque temos o direito a estudar na nossa língua própia, é o símbolo que nos define como povo e a nossa maior herança cultural, a qual é menospreciada polas instituçons.

-Porque é inadmisível que a nossa língua esteja em umha situaçom de desprotecçom respeito a outras línguas extranjeiras no seu própio território.

-Porque o galego é umha língua minorizada e malia a ser nossa, é rejeitada e relegada a umha segunda linha polas instituiçons galegas.

-Porque cremos que som necessárias umhas políticas de inmersom lingüística no ensino para assim contrarrestar mínimamente a pressom social exercida polo espanhol na Galiza.

-Porque a nossa língua tem um potencial enorme, a través da lusofonía chega a máis de 250 milhóns de falantes em todo o mundo, mas a administraçom da-lhe as costas a esta realidade e dificulta, impedindo na medida do possível o avance da alternativa reintegracionista.

Escrito ?s 00:24:59 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 188 palavras, 297 views     Chuza!

Ainda sem comentários