Comunicado do Colectivo de Presos Independentistas Galegos perante o Dia da Pátria

Comunicado do Colectivo de Presos Independentistas Galegos perante o Dia da Pátria

18-07-11

Ante a proximidade do día da Pátria, o Colectivo de Presos Independentistas Galegos, queremos fazer um chamamento a toda a cidadania galega a participar ativamente nesta jornada.

A mobilizaçom frente a repressom espanhola deve ser um elemento fundamental na nossa luita, neste sentido animamos à participaçom na IV Cadeia Humana convocada polo Organismo Popular Anti-Repressivo Ceivar.

Também fazemos um chamamento ao conjunto do movemento independentista a participar na manifestaçom nacional de Causa Galiza. Consideramos, que meiante a participaçom na mesma expresam-se os anceios do povo galego por ser livre, e particularmente a necessidade de superaçom do atual marco juridico-político que apreixa e afoga as possibilidades de umha Galiza Ceive. Polo tanto, pensamos de especial relevância a demostraçom da ruptura coa sua farsa democrática instaurada para o mantemento da opressom nacional da Galiza e do sometemento da classe trabalhadora, e expresar claramente que a luita por umha Galiza soberana ha-se de levar adiante por todos os meios uteis e necessarios.

Saiamos com forza à rua neste 25 de julho e preparemos-nos para um ano de luita e compromisso diario coa naçom.

RESISTIR É VENCER!!

DENANTES MORTOS QUE ESCRAVOS!!!

Escrito ?s 01:21:48 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 186 palavras, 489 views     Chuza!

Ainda sem comentários