LIPDUB EM VIGO 21 DE JULHO!!

LIPDUB EM VIGO 21 DE JULHO!!

04-07-12

Quando e onde?

O sábado dia 21 deste mês de julho, os três centros sociais de Vigo (Bou Eva, Faísca e Revolta) vamos fazer um lipdub na zona velha da cidade. A cançom elegida para o evento foi ?Terra? do grupo galego Dakidarria e a rodagem transcorrerá na rua real e na rua dos cesteiros a partir das 17h30 do citado dia. Queremos agradecer desde aqui a Dakidarria as facilidades para podermos utilizar o seu tema para o lipdub.

Jornadas comarcais polo dia da Pátria

Este evento fechará o ciclo de atividades que os três centros sociais estamos a realizar desde o dia 1 de julho com motivo da proximidade do dia da Pátria.

Gostaríamos de contar com a vossa presença

Se pertencedes a um grupo, coletivo ou associaçom podedes confirmar assistência em lipdubterravigo@gmail.com e já ficamos em contato para definirmos a vossa participaçom, tempo do tema no que saídes e zona da rua que ocuparedes. Se polo contrário, a tua participaçom é a nível individual, só tés de aparecer no dia e hora indicado com algum símbolo ou vestimenta que guarde relaçom com o tema do lipdub ou com a tua roupa de rua habitual, como prefiras.

Escrito ?s 02:21:12 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 196 palavras, 1036 views     Chuza!

Ainda sem comentários