PALESTRA DA ESCOLA SEMENTE NO CENTRO SOCIAL

PALESTRA DA ESCOLA SEMENTE NO CENTRO SOCIAL

19-10-12

Bem conhecemos as dificuldades que, como galego-falantes, temos para poder desenvolver a nossa vida em galego. Esta situaçom vive-se de modo especialmente grave no ensino, com a impossibilidade que tenhem as nossas crianças para poder aprender na nossa língua.
Neste contexto, o caminho iniciado polo projeto Semente abre um horizonte onde o ensino pleno em galego deixa de ser um desejo para se transformar numha realidade.

Conheces este projeto?

A Escola de Ensino Galego Semente constitui umha iniciativa social impulsionada pola associaçom A Gentalha do Pichel, que pretende conformar, junto com outros projetos semelhantes, as bases necessárias para a criaçom da Escola Nacional Galega.
Som espaços de ensino, onde se pom em prática umha pedagogia transformadora e onde se defendem princípios como: a co-educaçom, a laicidade, a integraçom com a natureza, a utilizaçom do galego no dia a dia das crianças...

Um grupo de pessoas da comarca de Vigo pensamos que este projeto seria possível desenvolvê-lo noutras cidades, como o caso da nossa cidade. Por isso, e com o fim de conhecermos mais a fundo esta iniciativa, membros da Semente vam estar em Vigo, falando-nos da sua experiência, de como fôrom as origens do projeto, as dificuldades com as que se encontrárom, etc.

A palestra terá lugar no próximo Sábado 27 de Outubro, a partir das 19h no C.S. A Revolta (Rua Real 12, rés-do-chao).

Contamos com vós! Será umha boa oportunidade para partilharmos a ilusom de que um ensino infantil em galego é possível. Além disso, poderemos partilhar uns minutos de diálogo com a gente da Semente e entre as pessoas que demandamos e cremos em projetos como este.

Anima-te e participa!

Escrito ?s 14:36:37 nas castegorias: ACTIVIDADES
por csrevolta   , 271 palavras, 866 views     Chuza!

Ainda sem comentários