« O Acordeom de Antwerp. Geografia geral do mar da GalizaBarriga Verde, um títere de filme »

Banda Desenhada, História e Escola

05-01-2011



Pepe Carreiro

Data e hora da atividade: 10 de fevereiro, 16h00.

Com base na sua longa experiência nas escolas galegas, Pepe Carreiro mostrará a utilidade didática do debuxo para a transmissom de saberes, ilustrando a sua exposiçom com exemplos práticos sobre a representaçom gráfica do tempo histórico, os seus espaços e protagonistas, os processos de criaçom da banda desenhada, a ilustraçom de livros, etc.

Biografia de Pepe Carreiro

Escritor, debuxante e ilustrador, Pepe Carreiro é autor de séries tam exitosas como Os Bolechas, Os Formigón e Os Pequenos Barbanzóns (esta em colaboraçom com Abraham Carreiro); assim como de contos dirigidos fundamentalmente ao público infantil: Contos do Miño, Árbore, A chalupa, etc.

Fundador das revistas de humor Can sen Dono e XO! ", autor de: Fraga na Galiza e Mellor que onte, pero mellor que mañán, Pepe Carreiro colaborou em diferentes meios e como debuxante e guionista de banda desenhada publicou três álbuns da série Os Barbanzóns: Baroña ou morte, Non solpor da prehistoria e A noite de Samaín; e um álbum da serie Galicia nas guerras napoleónicas: A retirada de Sir John Moore.

Permalink

Sem comentários ainda

Galego sem fronteiras. Didáticas do plural

Corunha 2011

Faculdade de Ciências da Educaçom

9 e 10 de fevereiro

Diploma do Departamento de Didáticas Específicas por 16 horas

Reconhecido com 1 crédito de livre configuraçom

Prazo de inscriçom


Até o dia 07 de fevereiro

Comissom organizadora


Montse Castro
Xulio Pardo de Neyra
Valentim R. Fagim

  Feeds XML

blogging soft