Out27

SAMAIM 2014 no Lume!

Posted by lume on 27-10-2014  ~  Posted in: ATIVIDADES  ~  Enviar comentário »


Achega-te o Lume! na próxima sexta-feira 31 de outubro a partir das 18h30. Festa de Samaim com a Semente Vigo, obradoiro de cabaças e animaçom para as crianças. Participa com a tua cabaça.

Depois nom marches, temos ceia às 21h. (inscreve-te), festa e queimada para tod@s!

samaim
Out03

Feche de portas e últimas atividades

Posted by lume on 03-10-2014  ~  Posted in: ATIVIDADES  ~  Enviar comentário »


Há quase quatro anos um grupo de vizinhas e vizinhos decidimos mergulhar-nos na criaçom dum novo projeto social e cultural no bairro do Calvário. Aos poucos meses, depois de muito trabalho e ilusom, nasceu o Centro Social Lume!

Durante estes quatro anos conseguimos trabalhar por socializar a nossa língua, a nossa cultura e as festas populares: o apalpador, os maios, foliadas, cursos populares, etc. Dúzias de atividades as quais sem a participaçom de todas e todos nom seria possível.

Embora o nosso centro social foi um oasis e um refúgio para os grandes problemas económicos que sofre a cidade, com mais de 35.000 parados e paradas, nos últimos meses também fomos objeto da voracidade do capital.

Desde o C.S.Lume! queremos informar os vizinhos e vizinhas do bairro obreiro do Calvário assim como ao resto da cidade da grave situaçom económica que estamos a sofrer, provocando que o nosso projeto nom poda ter a continuidade necessária nestes momentos. Somos conscientes do que significa fechar um centro social nestes momentos, mas também sabemos que voltaremos abrir as portas num futuro.

Por isso, apelamos a todas as vizinhas e vizinhos a participar nas nossas últimas atividades, assim como solicitamos ajuda económica para poder fechar com os menores custos possíveis.

Coletivo Lume!
Vigo, 3 outubro de 2014

centro social lume
Jun20

Palestra, a República Galega de 1931

Posted by lume on 20-06-2014  ~  Posted in: ATIVIDADES  ~  Enviar comentário »


A próxima quinta-feira 26 de junho, a partir das 20h, palestra no C.S.Lume! A República Galega de 1931, e projeçom de documentário. Apresenta Xerardo Dasairas. Achega-te!!

a república galega de 1931
Jun02

Foliada!!

Posted by lume on 02-06-2014  ~  Posted in: ATIVIDADES  ~  Enviar comentário »


Próximo sábado 7 de junho, foliada com as pandereteiras/os do Lume! mais convidadas e convidados. A partir das 20h no C.S.Lume! Traz o teu instrumento para tocar e bailar connosco. Haverá festa rachada!!

foliada centro social lume

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 33 >>