Fev29

Crónica: Homenagem ao Manifesto Comunista

Posted by lume on 29-02-2012  ~  Posted in: CRÓNICAS


O passado sábado 25 de fevereiro no Centro Social LUME! rendimos homenagem, dumha forma criativa e original, à que foi a primeira obra que provocou a ruptura com o socialismo utópico e sentou as bases do nascimento do movimento obreiro internacional. Este manifesto, pilar principal dos e das comunistas do mundo, foi o ponto de inflexom que conduciu a muitos revolucionários e revolucionárias a dotar de ferramentas teóricas à classe trabalhadora na procura da sua emancipaçom. Karl Marx e Friedich Engels contruírom umha das melhores obras para a transformaçom da sociedade, para acabar com a exploraçom por parte da burguesia, apelando sem complexos à necessidade dumha revoluçom comunista, à tomada do poder por parte do proletariado. Ampliado por outros marxistas como Lenine e mal-interpretado (consciente ou inconscientemente) por outros, nom cabe dúvida da importância histórica do Manifesto Comunista.

Dada a procedência alemá dos autores da obra, por volta das 21h30 começava umha ceia típica da Alemanha: Mexilhons à alemá, Bierfleisch e Strudel. Posteriormente, as 27 pessoas assistentes pudérom desfrutar da original obra teatral que, interpretada por pessoas do nosso Centro Social, tentou representar o essencial do Manifesto Comunista. Fôrom dias de preparaçom que deu como resultado umha obra ingeniosa, divertida e consciente, com a finalidade de satisfazer a homenagem a esta obra com criatividade revolucionária.

Finalizada a obra, a confraternizaçom entre os e as assistentes perdurou até bem entrada a madrugada.
Do Centro Social LUME! agradecemos à assistência de todas as pessoas, que som as que realmente mantenhem vivo este projeto e dam forças e ánimos para continuarmos avançando.

Video da obra de teatro: http://www.youtube.com/watch?v=CcFXXpcY5K0&feature=youtu.be