Mai04

Crónica do 1º de maio

Posted by lume on 04-05-2012  ~  Posted in: CRÓNICAS


Como o primeiro ano após a nossa inauguraçom, o Centro Social LUME! celebramos um jantar de confraternizaçom polo dia do Internacionalismo Proletário, que este ano veu marcado polos constantes recortes que a burguesia, através dos seus títeres de turno no governo, estám a lançar sobre a classe trabalhadora. Deste jeito, este 1º de maio ficava envolto na resaca da greve geral do 29-M e diversas organizaçons do MLNG solicitárom que a próxima greve geral fosse de 48 horas para parar a brutal ofensiva do Capital.

Nesse sentido fôrom as palavras do Responsável Comarcal de NÓS-UP de Vigo que, após ser apresentado por um membro do LUME! resaltou a linha que a sua organizaçom deve seguir na comarca, com mais empregos destruídos e de maior importáncia no seio da luita obreira.

Posteriormente, e antes da foliada da que desfrutárom as 40 pessoas assistentes, o responsável do Centro Social volveu falar para anunciar com alegria a libertaçom do camarada Miguel Nicolás, que terá um recibimento popular a sexta-feira 4 de maio e umha ceia solidária por volta das 21h no nosso Centro Social.

Agradecemos a presença de todas e todos @s que compartilharom o 1º de maio connosco.
A seguir na luita!