Situados entre as paróquias de Beade e Valadares, na Avda. Clara Campoamor (vial que une a Universidade de Vigo com o centro urbano), estám localizados estes moinhos.
O rio Barja é o responsável do seu funcionamento. Mediante estes moinhos as duas paróquias poidérom produzir a sua própria farinha e fazer assim o seu próprio pam. Atualmente muitos acham-se fechados e em desuso.
Nós contamos com a grande sorte de poder mostrar um dos moinhos aínda ativos. Se bem é certo que os tempos das moinhadas já passárom, este moinho continua a ajudar às gentes de Beade a fazer umha farinha de qualidade para o seu pam. Nesta visita apreenderemos a moer com umha das proprietárias do moinho. Também contaremos como se gestionam e conservam estas construçons tradicionais, a maioria de caráter comuneiro. Falaremos da importáncia económica e social que tiverom para estas paróquias. Levaremos um pouco de farinha de milho para que o sabor da tradiçom chegue a todas as pessoas que participem da visita.
Ponto de saída do roteiro: para facilitar o encontro sairemos cara o moinho desde o Centro Social Lume, na rua Rouxinol 16, às 16:30h e às 16.45h desde o CSCR de Beade.
Prema nesta linha, para ver um vídeo do Moinho.