Mar04

Concerto homenagem

Posted by lume on 04-03-2014  ~  Posted in: ATIVIDADES


Já tedes à venda no C.S.Lume! por um preço de 5?, os bilhetes do Concerto organizado por AGARB, Homenagem à Revoluçom Bolivariana, Galiza com a Venezuela! A continuaçom reproducimos integramente o comunicado:

Coincidindo com o primeiro aniversário do falecimento do comandante Hugo Chávez, terá lugar sábado 15 de março no teatro Garcia Barbom de Vigo um concerto de homenagem o ex-presidente da Venezuela.

A iniciativa organizada pola Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana -AGARB- conta com o apoio do Consulado Geral da República Bolivariana da Venezuela na Galiza, e a colaboraçom da CIG, da Associaçom de Amizade Galego Cubana Francisco Villamil, do Comité Galego de Solidariedade Internacionalista Mar de Lumes, e do Capítulo Galiza do Movimento Continental Bolivariano.

AGARB

Doze forças e entidades sociais, sindicais e políticas aderírom à iniciativa: AGIR, BNG, BRIGA, Comités, COG, Galiza Nova, Isca!, Liga Estudantil Galega, Centro social Lume!, MGS, NÓS-UP, PCPG e Primeira Linha.

Concerto

O espectáculo musical que dará início às 19 horas contará coma presença de um elenco de variados géneros da música galega. A música tradicional estará representada por Zurrumalla e a venezuelana polo grupo Ondas del Caribe.

Liska!, Sés, Os trés trebons, Uxia e Sérgio Tannus completam o programa de um concerto que sob a legenda ?Chávez sempre. Galiza com a Venezuela? pretende mostrar ao mundo e à Venezuela bolivariana a solidariedade galega com o processo revolucionário em curso.

Venda de bilhetes
O bilhete custa 5? e poderám ser comprados de forma antecipada nos seguintes pontos de venda:
A Guarda (CS O Fuscalho)
Burela (CS Xebra)
Compostela (Gentalha do Pichel)
Corunha (CS Gomes Gaioso)
Ferrol (Fundaçom Artábria)
Lugo (Local da CIG e Lar do País)
Ourense (Auriense)
Ponte Areias (A Casa da Triga)
Ponte Vedra (CS Revira)
Vigo (Local da CIG e CS Lume!)
E o mesmo dia no teatro Garcia Barbom.