AVANCEMOS NA SOBERANIA ALIMENTARIA

AVANCEMOS NA SOBERANIA ALIMENTARIA

05-09-08

null

Com o final do verao chegam as primeiras colheitas de fruitas, patacas, verduras, etc, Desde o C.S Revolta proponhemos-lhes a todas as pessoas que ainda tedes a sorte de poder acceder a produtos do nosso agro, sem nenhum tipo de intermediarios mas que as vossas redes familiares e amizade, que traiades ao centro social aqueles produtos que vos sobram e que podem estragarse (pexegos, pementos, patacas, tomates, maçás...todo o que poidades).

Todos os domingos até novembro a partires das 19:30 podedes traer estes produtos para que as socias e os socios podam colher aquilo que necesitem. Os produtos estarán a disposiçom durante dous días para evitar que se estraguem ou apodreçam no centro social. Porém, excepcionalmente, se algúm outro día da seman podedes traer algo comunicadeo a travês do correio da Revolta e nos encargaremonos de comunicarlho a gente.

A intençom é poder satisfacer as nossas necesidades alimentárias à margem dos circuitos capitalistas de intermediaçom e distribuiçom, ou seja, pasar todo o possível do carrefour, alcampo, e demáis "gentuza". Como di Ugio Caamanho "ganhar todos os espaços posiveis da nossa vida para o centro social e a comunidade e quitarlhos aos centros comerciais".

Saúde e Terra!!!
Avancemos na soberanía alimentaria!!!!

Escrito ?s 14:45:00 nas castegorias: NOVAS, ACTIVIDADES
por csrevolta   , 217 palavras, 722 views     Chuza!

Ainda sem comentários