ORDEM DE DESALOJO CONTRA O CSO CASA DAS ATOCHAS

ORDEM DE DESALOJO CONTRA O CSO CASA DAS ATOCHAS

05-12-10

Já estám aqui!

(acordando o pesadelo)

Há quase 3 anos que começou todo, há quase 3 anos que o assemblearismo, a horizontalidade e a autogestom estabelecem-se nas nossas vidas como umha realidade, quase 3 anos que desafiamos a lógica provável do evidente, alcançando assim o princípio dum longo caminho incerto, cujo final está ainda por escrever. Quase 3 anos que a reafirmaçom pessoal e colectiva duns princípios de participaçom florescérom polos poros da nossa pele e timidamente ameaçam com rachar a coroça de medo na que se foi convertendo, lentamente, o nosso corpo. 3 anos nos que a utopia do desconhecido vencia ao fim à rotina condicionada e aplastante do cotiá.

Onde, por e para todxs, é sentida a significaçom mais funda do «fai-no tu mesmx» criando assim um espaço de desenvolvimento criativo político e social.

Tam só 3 anos?, como se passa o tempo?

Ainda se recorda como era todo antes; a frustraçom, a decepçom, o nom atopar nem o tempo nem o lugar? o nom entender porque aqui era impossível o que em qualquer outra parte era real. Que maus tempos!

Pois bem, ao fim sente-se que o tempo é agora. Ao fim sente-se que o lugar é aqui.

Hoje compreende-se que só nós somos quem de consegui-lo. Que nom necessitamos nem intermediárixs nem promessas a nos alumiar.

Ao fim caimos na conta de que nas nossas maos estám as rédeas das nossas vidas e nos nossos coraçons os ideários de liberdade, de igualdade, de justiza e de apóio mútuo.

Hoje é agora, e agora é o momento.

Hoje por todxs e amanhá também.

SOLIDARIZA-TE E LUITA!

Escrito ?s 11:12:30 nas castegorias: NOVAS
por csrevolta   , 263 palavras, 282 views     Chuza!

Ainda sem comentários