Comunicado do Coletivo de Pres@s Independentistas Galeg@s perante o Dia da Pátria

Comunicado do Coletivo de Pres@s Independentistas Galeg@s perante o Dia da Pátria

22-07-12

Neste día da pátria o Colectivo de Pres@s independentistas Gales@s queremos estar presentes nas ruas de Compostela, achegando a nossa reflexom e participando desta jornada tam significada para o nosso país.

Chegamos a este dia numha situaçom politica marcada pola ofensiva espanhola contra a nossa identidade nacional e os direitos sociais, laborais e as liberdades públicas, para manter o modelo sócio-económico vigente, aprofundizando na opressom nacional e na exploraçom do nosso povo.

O estado da língua, da cultura, a destruiçom do território, a desestruturaçom económica e social, as reformas laborais e sociais contra a maioria, a fascistizaçom e a repressom sem limite, amossa a dramática situaçom que vive o País.

Esta situaçom requer de tod@s nós, compromisso, responsabilidade e implicaçom para enfrontar a Espanha e avançar cara a soberania como único horizonte, e devemos ser capazes de erguer umha forte resistência contra a destruiçom de Galiza, e caminhar cara a independência, do contrário, o imperialismo espanhol pode asimilar definitivamente a nossa Naçom.

Hoje queremos saudar as organizaçons e colectivos que nas atuais circunstâncias apostam pola superaçom do atual marco jurídico-político como única via para o reconhecimento dos direitos políticos que nos correspondem e para o respeito a nossa identidade nacional. Assim mesmo queremos transmitir que os sectarismos, a comodidade e a falta de valentia condenam a luita independentista à marginalidade e estancam-na no trincheirismo e a auto-afirmaçom grupal.

As etiquetas ideológicas, a grandiloquência das palabras e a cativeza dos feitos som verdadeiras trabas para o avance independentista, que com humildade e valentia deve artelhar ferramentas que permitam consolidar espaços soberanistas e nos permitam ir adiante cara o Estado Galego.

O Estado espanhol aperta, a repressom, a vulneraçom de direitos, a negaçom, som características fundamentais da opressom que sofre a nossa naçom, para enfrenta-la com éxito, a luita galega debe dar-se em todos os ámbitos e com todas as consequências . Só desde a luita firme e decidida temos opçons de conquerir a nossa liberdade.

Fazemos um chamamento ao Povo Galego, @s nacionalistas Galeg@s, a continuar defendendo a nossa Pátria, a manter a solidariedade forte e incondicional com @s pres@s e a contribuir ativamente à tarefa coletiva da luita de libertaçom nacional.

VIVA GALIZA CEIVE!!
A LUITA É O ÚNICO CAMINHO!!
DENANTES MORT@S QUE ESCRAV@S!!

VIVA GALIZA CEIVE!! A LUITA É O ÚNICO CAMINHO!! DENANTES MORT@S QUE ESCRAV@S!!

Escrito ?s 21:40:19 nas castegorias: NOVAS
por csrevolta   , 386 palavras, 943 views     Chuza!

Ainda sem comentários