CENTRO SOCIAL REVOLTA
    Rua Real 12, rés-do-chão.
    Zona Velha. Vigo. Galiza.
    csrevolta@gmail.com

    Abril 2014
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30        

    DIA DA PÁTRIA

    FUTEBOL 7

    FESTA DA RECONQUISTA

    CONSUMO CONSCIENTE

    VIDEOTECA

    DICIONÁRIO

    Pesquisa no e-Estraviz

    Busca

TODOS AO CÁRCERE

TODOS AO CÁRCERE

19-09-12

Reproduzimos polo seu interesse a nova publicada hoje pola redaçom do Galizalivre sobre a situaçom dos quatro independentistas detidos:

Redaçom/ Pablo Ruz, juiz da Audiência Nacional, decretou o ingresso em prisom dos quatro independentistas detidos. Os três que declarárom hoje, detidos pola Guarda Civil, denunciárom maus tratos psicológicos, ameaças pessoais e às famílias, impedimentos para dormir e descansar e muitas pressons. Diego e Xurxo, fruto dessas torturas, acabárom por assinar declaraçons auto-inculpatórias a quarta-feira à 01:00 da madrugada, poucas horas antes de passarem à disposiçom judicial.



Primeiro caso de maus tratos graves a independentistas em vinte anos

A Guarda Civil aplicou nesta operaçom as técnicas de tortura psicológica que até o momento o Estado preferira nom empregar contra os combatentes galegos. Segundo informam a Galizalivre.org os advogados de Ceivar, que pudérom defender os detidos na declaraçom judiciária, os jovens encontravam-se mui atemorizados e nervosos depois das ameaças e maus tratos passados durante os três dias e meio anteriores. Depois da declaraçom pudérom relatar aos advogados a situaçom atravessada.

Negárom as auto-inculpaçons perante o juiz

Somente umhas horas depois de assinar as declaraçons policiais, os moços denunciárom diante de Pablo Ruz os maus tratos, e aclarárom que as declaraçons som falsas e somente as assinárom para deixar de padecer as pressons. Acto seguido, Xurxo negou-se a fazer nengumha outra declaraçom judicial, enquanto Diego acedeu a responder perguntas, declarando-se inocente de qualquer delito que se lhe imputava. No que diz respeito ao Héctor, recusou-se a declarar nada perante a polícia e perante o juiz. Há que salientar que o próprio juiz Ruz acedeu a instar umha investigaçom polas denúncias de maus tratos, embora os advogados de Ceivar reconhecêrom ao Galizalivre.org terem "poucas esperanças de que chegue a conclusons, umha vez que os agentes atuárom sempre com o rosto coberto com passa-montanhas".

Três a Soto, um a Meco

Carlos, Diego e Héctor fôrom ingressados na prisom de Soto del Real, enquanto Xurxo foi levado à de Alcalá-Meco, devido a que em Soto nom há módulo de menores (Xurxo tem menos de 21 anos). Em qualquer caso, a prisom de Soto del Real é empregado por Instituiçons Penitenciárias para receber os novos presos antes de os redistribuir ao longo da geografia espanhola. Desta maneira, começa o périplo dos prisioneiros, submetidos à política da dispersom desde o primeiro dia.

Continuarám os protestos e a solidariedade

Enquanto se começa a articular o apoio aos novos presos, às suas famílias e amizades, preparando as visitas do fim-de-semana e o papeleio legal, o organismo anti-repressivo Ceivar continua com a sua denúncia pública da operaçom repressiva. Na quinta-feira há convocada umha manifestaçom em Santiago de Compostela, ao passo que na tarde da quarta o centro social Faísca de Vigo acolherá umha jornada de trabalho para a preparaçom e difusom de propaganda.

Escrito às 18:09:23 nas castegorias: NOVAS
por csrevolta Email , 460 palavras, 1263 leituras   Portuguese (PT)   Chuza!

Sem feedback para este post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail não será mostrado no site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário (seu e-mail não será exibido.))

    PRESOS INDEPENDENTISTAS

    Hadriám Mosqueira Paços "Senlheiro"

    Carlos Calvo Varela

    Xurxo Rodrigues Olveira

    Roberto Rodrigues Fialhega

    "Teto"

    Eduardo Vigo Domingues

    Antom Santos Peres

blogging software