« Samhaim no Gomes GaiosoCarlos Cela sai do cárcere. »

Sucesso do “Furacám de solidariedade” com Cuba

30-10-2008

Link permanente 16:54:55, por csggaioso, 355 palavras   Português (GZ)
Categorias: Actividades

Sucesso do “Furacám de solidariedade” com Cuba

O Centro Social Gomes Gaioso foi cenário na noite do dia 25 de Outubro do “Furacám de Solidariedade” com Cuba, que tivo umha resposta massiva por parte de sóci@s, amig@s do Centro e vizinh@s do bairro.

Continua:

Os actos programados para este acto festivo e multidisciplinar sofrerom certo retardo no começo por coincidirem com o recebemento de Carlos Cela Seoane, no bairro das Conchinhas. Este evento solidário com o povo cubano fora programado muito antes de sabermos que a fiança do Carlos Cela fora paga e que sairia em liberdade.

Sobre as nove e um quarto da noite, Moncho Leal, da Associaçom de Amizade galego-cubana Francisco Villaamil abria fogo com umha conversa sobre a Cuba da actualidade, os seus logros, os seus reptos, os seus problemas. A seguir, num recital poético que contou com a presença de Alberte Momán Noval e Xavier Vásquez Freire, soarom versos de poetas cuban@s contemporáne@s como Rafael Alcides Pérez ou Damaris Calderón, intercalados com textos do pai da pátria cubana, José Martí e do genial poeta galego Curros Enríquez.

A noite continuou com a parte musical, da que se encarregarom A Morrinha Sound Antisistema e Xoán Curiel. A Morrinha combinou sons jamaicanos com música cubana e o Curiel deleitou à concorrência com o seu habitual repertório com reminiscências brasileiras. No meio da actuaçom de Xoán Curiel, recebemos a emotiva visita do Carlos Cela.

O Centro Social Gomes Gaioso quer agradecer a massiva e calurosa resposta recebida e também a colaboraçom entusiasta das nossas amigas do bar de dosses Cúrcuma, que se encarregarom de dar de comer aos artistas, para além da participaçom desinteressada do Moncho, o Xavier, o Alberte, o Xoán e o Heitor da Morrinha, que já passam à nossa nómina de amizades de maneira definitiva.

Os cartos recadados serám ingressados na conta de solidariedade
com as vítimas dos furacáns aberta pola associaçom Francisco Villaamil

Aguardamos pôr mais fotos quando seja possível.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem feedback para esse post ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.

Please enter the characters from the image above. (case insensitive)

Array

Horários das Actividades

Pandeireta*

Segundas-Feiras 18.30-20h

Pandeireta**

Segundas-Feiras 20.30-22h

Calceta

Terças-feiras 19.30-21h

Danças Africanas

Terças-feiras 20-21.30h

Alemam

Quartas-feiras 20.30-22h

Euskara

Quintas-feiras 19.30-21h

Galego

Sextas-feiras 20.30-22h

Xadrez

Sextas-feiras 19.30-21h

* Iniciaçom ** Perfeiçoamento

+ info 637260659

Estamos na Rua Marconi, 9 rés-do-chao [Atochas-Monte Alto] - Corunha (Galiza).

Abrimos de quartas a sábados de 20h00 a 23h00.

gomesgaioso@gmail.com

Carvalho Letras Galegas 09

Esta entidade nasce com a ideia de integrar a todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço alternativo, que tem por fim organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

Biografia Gomes Gaioso Loja

Janeiro 2009
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Busca

Usuári@s Blogue

Locations of visitors to this page

Ligações

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Fundaçom Artábria - Ferrol Baiuca Vermelha - Ponte Areias Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo Mádia Leva - Lugo A Treu - Corunha

Centro Social Gomes Gaioso

free blog tool